3 sæder
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-04-07 15:07

Leder efter en bil med 3 sæder foran og plads til en hund bagi ?

Må man have en hund fastspændt bagi, hvis der er gule plader på ?

Den skal ikke være så varevognsagtig a la en Transporter, men den må
gerne have plads til ting bag føresæderne.

Gerne diesel og langt på literen.

Prisniveau 140.000 brugt og ikke mere end 7 år gammel.

Hvad skal jeg kigge efter ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 16:37

Du kan evt se på fiat multipla

vh Brian

Fra : Bruno

Dato : 07-04-07 16:33

Jesper Haaber Gylling wrote:
> [...]
> gerne have plads til ting bag føresæderne.
>
> Gerne diesel og langt på literen.
>
> Prisniveau 140.000 brugt og ikke mere end 7 år gammel.

Multipla er en mulighed, men der kan du også få en med hvide plader
indenfor de krav du opstiller!

Mvh
Bruno

Fra : Tom

Dato : 07-04-07 17:22

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> [...]
> gerne have plads til ting bag føresæderne.
>
> Gerne diesel og langt på literen.
>
> Prisniveau 140.000 brugt og ikke mere end 7 år gammel.

Fiat multipla vil da være et godt bud

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-07 17:50

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i meddelelsen
> Leder efter en bil med 3 sæder foran og plads til en hund bagi ?
>
> Må man have en hund fastspændt bagi, hvis der er gule plader på ?

Mon ikke det kan lade sig gøre i en transportkasse?

> [...]
> gerne have plads til ting bag føresæderne.
>
> Gerne diesel og langt på literen.

> Prisniveau 140.000 brugt og ikke mere end 7 år gammel.

Hvad med denne?

http://www.honda.dk/sw14911.asp

Har selv lige hentet en spritny ved Honda på gule plader. Den kører bare
kanon, og der er masser af plads bag sæderne
Ja ja.. ved godt at jeg tidligere har efterlyst en vw transporter herinde,
men kom lige til at prøve Hondaen, og så var den solgt

/HB

Fra : Sidse

Dato : 07-04-07 19:23

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ja ja.. ved godt at jeg tidligere har efterlyst en vw transporter herinde,
> men kom lige til at prøve Hondaen, og så var den solgt

Kan tilslutte mig 100%, en enkelt prøvetur så var vi også solgt, og har ikke
fortrudt.
Har lige fået lavet et rustfrit bur så vores Bernersenne kan være med ude at
køre uden at klatre om på forsæderne.

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 08-04-07 00:31

> Gerne diesel og langt på literen.
>
> Prisniveau 140.000 brugt og ikke mere end 7 år gammel.
>
> Hvad skal jeg kigge efter ?

Hvad med en Toyota Sportsvan?

Konen har lige fået een med et specialtsyet sæde... 3-punkt seler og det
hele. Fornemt lavet, skulle jeg hilse og sige

Man sidder faktisk helt ok på det, og bilen er helt kanon. Den er ret hurtig
af en diesel....8.5 til 100 km/t hvilket jeg synes er helt ok.

Men om de kan lave plas i en ældre modeller aner jeg desværre ikke, men det
er, da efter min mening, et forsøg værd.

/Jasper