Polering af Polybest
Fra : Claus

Dato : 08-04-07 10:59

For to sæsoner siden gav jeg min sejljolle en ordentlig omgang og sluttede
af med at give den et lag Poly Best. Nu hvor tiden nærmer sig, spekulerer
jeg over hvordan jeg bedst frisker overfladen op igen. Er det bare med en
god gang vand og sæbe eller kan jeg polerer det op med noget?

Helst ikke noget 'specielt' da SU'en ikke rækker til produkter fra Hempel,
men er der nogen husråd ? :)

På forhånd tak

Claus.

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 08-04-07 20:52

Polybest er basalt se en autolak, så bruge autoshampoo og evt en gang voks
fra T.Hansen. Holder knapt så godt som bådprodukter, men er meget billigere.

Bjarke