Dam
Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 08-04-07 07:19

Hejsa
Hvordan lukker man såådan en i en træbåd ???

Per

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 19-04-07 13:22

Ledøje Udlejning wrote:
> Hejsa
> Hvordan lukker man sådan en i en træbåd ???

Halløj

Ingen svar på to uger, det var da ikke godt :-/

Nåh, men mit bedste bud er at bruge træpropper, sat i Sikaflex eller
skummelim i de rensede huller.
De skal være lidt for store/lange, bankes i forsigtigt i med en hammer, og
skæres så af i plan med plankerne med et skarpt stemmejern.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-07 20:57

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse

SNIP

> Ingen svar på to uger, det var da ikke godt :-/
>
> Nåh, men mit bedste bud er ...

SNIP

> Venlig hilsen
> Henrik

Mit bud er, at mange - som jeg selv, der sejler i "badekar" - ikke har
den fjerneste idé om, hvad spørgsmålet går ud på ... ...

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ivar Holm

Dato : 20-04-07 07:49

Når man sløjfer dammen i en træfiskerkutter, så bliver hullerne proppet, og
proppen sikret med en udvendig blyplade.

Ivar Holm