Søndag's Træfsted "Præstø havn"
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 21:23

Hej NG.

Så lige på www.bikx.dk side at de/man prøver at lave Søndags træf på Præstø
havn, den 2. Søndag i måneden fra kl.ca. 11-17( April-Oktober ), kunne da
være meget hyggeligt for os på Djævleøen med et Søndags sted mere, nu hvor
Højeruplund er "død", det kunne jo også være at parkering på havnen er
gratis

Kik evt. på www.bikx.dk for mere info......

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Futte & Co.

Dato : 15-04-07 19:28

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> [...]
> være meget hyggeligt for os på Djævleøen med et Søndags sted mere, nu hvor
> Højeruplund er "død", det kunne jo også være at parkering på havnen er

Jamenne, jeg var der ved 13 tiden, på den fornemme frk. Victoria. En
stor del af havnens parkeringsareal er optaget af lystbåde og biler. Der
var vel 35-40 cykler og et par amerikanerbiler. Jeg tror ikke der er nok
plads til flere hundrede motorcykler hvis lystbåd folket skal kunne
komme til deres både. Men ideen er da god

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-07 12:35

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> [...]
> til flere hundrede motorcykler hvis lystbåd folket skal kunne komme til

Var der ikke engang selv !, har brugt weekenden på at arbejde på matriklen,
så jeg har ikke fået kørt en meter :-/, i det hele taget har det været meget
småt med mc kørsel dette forår