Solo seat FZR
Fra : Martin

Dato : 13-04-07 10:41

Hey, jeg har endelig fundet nogen der laver ovennævnte seat cowl til
min FZR i EU - men ved ikke lige hvilken model jeg skal vælge, der
står ikke lige min årgang men så vidt jeg har forstået skulle de passe
alligevel (da de nyere fzr egentlig er gamle modeller) men skal man så
vælge 89-90 eller 91-93?

http://www.intobikes.co.uk/products?detail=product&id=000741&sg=OR&bk=2700&bf=1&gf=0&rt=24
De har listet:
FZR600 - 89' til 90
og
FZR600 Deltabox 91' til 93'

Min egen er en 99'/2000 FZR600 RG.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-04-07 17:20

Martin wrote:
> [...]
> står ikke lige min årgang men så vidt jeg har forstået skulle de passe
> alligevel (da de nyere fzr egentlig er gamle modeller) men skal man så

Fnis...
Der findes jo ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar så her er et som du
kan bruge..

Det er den samme stump, prøv at se Part No, vær iøvrigt opmærksom på at
det ikke er lakeret.

Products listed below are suitable for Yamaha FZR600 (1989)
Part No.    Product        Price    Equivalent    Qty
12250    Solo seat cowl - BFP        45.00 GBP    492 DKK

Products listed below are suitable for Yamaha FZR600 Deltabox (1992)
Part No.    Product        Price    Equivalent    Qty
12250    Solo seat cowl - BFP        45.00 GBP    492 DKK

Læs i øvrigt om forskellene på de 2 modeller her
http://www.performance-bike.de/yamaha_fzr.htm
Thore

Fra : Martin

Dato : 15-04-07 12:31

On 13 Apr., 18:19, SmaRTrxxv <t...@snaps.dk> wrote:

> [...]
> Part No. Product Price Equivalent Qty
> 12250 Solo seat cowl - BFP 45.00 GBP 492 DKK

lol doh! det havde jeg dælme ikke lagt mærke til - nvm så