Synsregler.
Fra : F.Nielsen

Dato : 12-04-07 22:11

Har investeret i BMW R80RT fra 1987 som sidste gang blev synet ved handel
for tre år siden. Jeg har læst mig til at denne således atter skal synes i
forbindelse med min handel. "(Over 10 år gammel og ikke synet indenfor eet
år! )
Spørgsmål: Hvordan rent praktisk. Skal jeg først på motorkontoret og
omregistrere og henvises jeg derfra i den forbindelse til syn - ELLER, skal
jeg bestille tid til syn og omregistreres der i den forbindelse ??

Fra : Armand

Dato : 12-04-07 22:51

"F.Nielsen" <nielsens@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omregistrere og henvises jeg derfra i den forbindelse til syn - ELLER,
> skal jeg bestille tid til syn og omregistreres der i den forbindelse ??
Bestille(?) syn :-/
De fleste steder er der så lidt at lave efter liberaliseringen at der
nærmest er blevet drive-in, og proceduren er at man kører til syn (bestilt
eller ej) og medbringer den udstedte godkendelse på motorkontoren hvor
omregistreringen foregår!

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 21-04-07 23:27

Armand skrev:

> [...]
> nærmest er blevet drive-in, og proceduren er at man kører til syn (bestilt
> eller ej) og medbringer den udstedte godkendelse på motorkontoren hvor

Og så skal han lige huske et forsikringsbevis også.

--
MVH

Ib Jakobsen