små træf om torsdagen?
Fra : Carsten

Dato : 11-04-07 16:33

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvor man kan køre hen på "små
træf" om torsdagen.

I en omkreds af ca. 100 km af Haderslev.

På forhånd tak
Carsten

Fra : EK

Dato : 11-04-07 19:12

Carsten <carsten.berg@FJERNDETTEpd-center.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:461cff94$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> træf" om torsdagen.
>
> I en omkreds af ca. 100 km af Haderslev.

Tjah, du kunne f.eks. køre til Aabenraa. Der er træf hver torsdag på
P-pladsen ved "Under Sejlet".
Du følger bare den gamle hovedvej A10 fra Haderslev og fortsætter ad den
gennem byen, så kan du ikke undgå at se træffet på din venstre side ved
lystbådehavnen.

Mvh
Erik

Fra : Ole Axelsen

Dato : 11-04-07 20:56

Carsten wrote:
> Er der nogen der har nogle gode ideer til hvor man kan køre hen på
> "små træf" om torsdagen.
>
> I en omkreds af ca. 100 km af Haderslev.

Måske lige lidt over 100 km, alt efter hvordan man måler: Skovsøen i Odense,
Fruens Bøge, lige ved Den Fynske Landsby.
På en god dag kommer der mange hundrede motorcykler.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-04-07 21:09

"Carsten" <carsten.berg@FJERNDETTEpd-center.dk> writes:

> Er der nogen der har nogle gode ideer til hvor man kan køre hen på "små
> træf" om torsdagen.

Tag et kig her: <http://www.dmcn.dk/Kalender/main.asp>. Der er et
større træf i Kølkær ved Herning sidste torsdag i hver måned.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Carsten

Dato : 12-04-07 22:08

Så er Åbenrå prøvet, og var et smut forbi Karoline i Middelfart, er der
virkelig ikke mere end det?

Mvh Carsten

Fra : Armand

Dato : 12-04-07 22:48

"Carsten" <carsten.berg@FJERNDETTEpd-center.dk> skrev i en meddelelse
> Så er Åbenrå prøvet, og var et smut forbi Karoline i Middelfart, er der
> virkelig ikke mere end det?

Karoline-mødet er den sidste søndag i måneden - Var det dér at du var der??

Netop i aften-torsdag samles motorcykelfolket ved skovsøerne v. Fruens Bøge,
Odense. Fruen og jeg var forbi i dag og dér var der tæt med motorcykler samt
hele tiden ankommende/kørende!

Hilste forøvrigt på Jesper Hvalsø der som Ducati-ejer gik hvileløs rundt og
kiggede efter ligesindede
Long time no see, Jesper!

--
Armand.

Fra : Carsten

Dato : 12-04-07 22:57

?

> [...]
> motorcykler samt hele tiden ankommende/kørende!
>
> Hilste forøvrigt på Jesper Hvalsø der som Ducati-ejer gik hvileløs rundt

Jamen var der skam i dag, dog ovre på den anden side hvor de giver gratis
kaffe der var ikke så mange ca. 30-40
Odense er så lige en anelse for langt til disse "småture"

Mvh Carsten