FAQ (OSS) Transport af MC
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-07 18:28

Et ofte stillet spørgsmål på NG vedrører transport og fastspænding af
MC, især her i præsæsonnen og begyndelsen, hvor der bliver hentet mange
MC'er i Tyskland.

Jeg kan nu vise billeder af hvorledes dette kan gøres elegant, og under
anvendelse af almindeligt forekomne transportmidler.

http://www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2006/11/motorrad_anhaenger_alternativ.JPG

God fornøjelse
--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Brian Sørup

Dato : 10-04-07 18:37

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
under
> anvendelse af almindeligt forekomne transportmidler.

Hmmmm - det ér lidt alternativt, minder mig om da en af min brors
kammerater mistede en bærearm på hans rådne Kadett C, og vi resolut
hentede en løftevogn og en europa-palle og hejste forenden op, hvorefter
vi bugserede bilen gennem byen og hjem til gutten, med en
"pallevognsstyrmand" siddende i den trækkende bils bagagerum....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Richard

Dato : 10-04-07 19:08

J.C.Kløve wrote:
> Jeg kan nu vise billeder af hvorledes dette kan gøres elegant, og under
> anvendelse af almindeligt forekomne transportmidler.
>
> http://www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2006/11/motorrad_anhaenger_alternativ.JPG

He, he, ja, men lige netop den cykel holder jo også til en hel del

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/?id=132

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-04-07 19:15

Richard skrev den 10 apr 2007 i

> He, he, ja, men lige netop den cykel holder jo også til en hel del

Yeps, den bringer gode minder frem

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 23:09

Kan huske ham herinde for nogle år siden ,der spurgte om hvordan man bedst
spændte en MC fast på en trailer , og han fik ca 50 måder at gøre det på

Men at han valgte at bruge dem alle på en gang :))))

Hold da kæft hvor et godt billede han kunne have kørt igemmen Irak uden der
var sket det mindste

Nogen der har gemt det

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-04-07 07:00

J.C.Kløve wrote:
> [...]
>
> Jeg kan nu vise billeder af hvorledes dette kan gøres elegant, og under
> anvendelse af almindeligt forekomne transportmidler.

Det der er ikke MC-transport - det er Kadettskubning. Sikkert
krumpeteren der er gået. Hvordan jeg ved det? En VF'er behøver ikke
transporthjælp

--
vh
Torben