Solo seat cowl
Fra : Martin

Dato : 07-04-07 20:18

Hej, jeg leder efter sådan en plastik ting til at montere over
passager sæddet på min FZR 600 RG, årg 99/2000.
Men jeg er ikke helt sikker på hvad den hedder på dansk så det er lidt
svært at søge efter den...

1. Nogen der ved hvad den hedder?
2. Nogen der tilfældigvis ved om en der er til salg et sted?

mvh
Martin

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 07-04-07 20:27

On 7 Apr 2007 12:18:03 -0700, Martin wrote:

> Hej, jeg leder efter sådan en plastik ting til at montere over
> passager sæddet på min FZR 600 RG, årg 99/2000.

Samme her, omend til en Honda CBR1000RR 05.

Listeprisen er dog ~1900 DKK - en hel del for en lille smule plastic.

Honda kalder den "afdækning, sæde".

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Martin

Dato : 07-04-07 21:05

> Listeprisen er dog ~1900 DKK - en hel del for en lille smule plastic.

Yieks, det var også en slags penge må man sige. Er den så i det
mindste ikke lakeret til den pris?

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 07-04-07 21:26

On 7 Apr 2007 13:04:48 -0700, Martin wrote:

> Yieks, det var også en slags penge må man sige. Er den så i det
> mindste ikke lakeret til den pris?

Jo, trods alt