esbjerg træf
Fra : Msp

Dato : 04-04-07 17:09

Jeg har forstået at man samles ved 12 tiden på torvet i esbjerg og kører
derfra ved 14 tiden. men er der nogen der ved hvor turen går hen eller
hvorlænge der blir kørt.

mvh. Mogens ( nytilflyttet til esbjerg)

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-04-07 18:31

Faktisk starter turen i Horsens, og ender i Esbjerg, torvet. Senere køres
der til Roadriders lige i udkanten af byen. Jeg kommer desværre ikke med i
år. Det er første gang i mange år jeg misser.....

God tur

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : heecom - MCPilots.dk~

Dato : 04-04-07 18:50

Hej Henrik.
Hvad skyldes fraværet? Det bliver da en stor nedgang i omsætningen...-
Stakkels RoadRiders...

/HE :)
SV1000S
www.mcpilots.dk

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-04-07 13:14

Hej med dig...

Længe siden

"Hvad skyldes fraværet"

Linda skal nedkomme torsdag i næste uge, og sønnen har skoldkopper. Honda'en
er klar Det kniber dog med sidevognen, den skulle gerne blive klar her i
løbet af Påsken...

Skal du afsted?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-04-07 18:59

Henrik Nielsen skrev den 04 apr 2007 i

> Faktisk starter turen i Horsens, og ender i Esbjerg, torvet. Senere køres
> der til Roadriders lige i udkanten af byen. Jeg kommer desværre ikke med i

Nårhh - det kommer vel an på hvor man bor

Se MC Road Riders invitation og kørselsbeskrivelse til træffet her:
http://www.roadriders.dk/ÅH_2007.htm

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-04-07 19:35

Arne Lorenzen skrev:
> Henrik Nielsen skrev den 04 apr 2007 i

> Nårhh - det kommer vel an på hvor man bor

> Se MC Road Riders invitation og kørselsbeskrivelse til træffet her:
> http://www.roadriders.dk/ÅH_2007.htm

Ja verden ses fra beskueren

Så vidt jeg husker starter det hjemmefra....

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Glavind

Dato : 04-04-07 20:49

> [...]
> der til Roadriders lige i udkanten af byen. Jeg kommer desværre ikke med i
> år. Det er første gang i mange år jeg misser.....

Hejsa
http://www.mc-neptun.dk/kalender/Road%20Riders.htm
Mvh
Glavind