thomassloth@hotmail.com skrev:
> Jeg har for 4 dage siden købt en smuk, knap 2 år gl Kawa Z750,
> monteret med Spyball Alarm og PowerCommander. Jeg havde timet det
> netop så jeg kunne køre på Bakken i dag, men....: Følgende oplevelse,
> håber nogen kan hjælpe:
> Batteriet var død efter vinteren, så de første 3 dage har jeg løbet
> den igang, og kørt en del - uden problemer, den hoppede igang med det
> samme uanset koldstart og motoren spandt. Idag 3 timer inden
> Bakkeåbning installerede jeg nyt batteri: Minuspol af først, pluspol
> herefter. Starteren gjorde som den skulle, men motoren startede ikke.
> Først efter 10-15 lange forsøg sprang den igang. Jeg kørte så i få
> minutter, hvorefter den sætter ud. Får startet igen, men sætter ud
> atter, når den får lidt gas. Lyder som den drukner, eller løber tør.
> Tanken er fuld med Vpower benz og jeg supplerede senere med lidt
> karburatorsprit trods indsprøjtning! Dette skete 6-8 gange: Startede
> med besvær, løb 10-60-90 sek med ustabil motorrytme for herefter at gå
> i stå. Bakkeåbning aflyst
Hmm, lyder lidt som om at den ikke får det brændstof den skal have. Ved
faktisk ikke om der sidder et benzinfilter i tanken.
På min z750 kan man tydeligt hører benzinpumpen. Den nærmest hviner. Har
en lille tanke om at din spyball er den skyldige. De har ikke verdens
bedste ry. Den har vel sagtens 2-3 startspærrer kredse, en af dem kan
være til benzinpumpen. Altså min teori er din benzin pumpe ikke starter?
>
> Hvad kan være galt efter det batteriskifte? Bøvl med elektronikken
> ifht. enten Spyball eller Powercommander? Eller noget helt andet???
> Håber på lidt hjælp, var sgu næsten grædefærdig idag....
> vh
Du kan evt prøve at koble din power commander fra?
mvh Tommy Fer
z750