IAFTEN!!!!!!?????????????????
Fra : James Derry

Dato : 26-03-07 09:46

Med det vejr som vi har i disse dage, er der ikke nogen der mødes
iaften et eller andet sted??? Vi havde tænkt os en lille tur til Fyn,
spise og måske møde andre. Første køretur i Danmark i 5 år!!!

James og Kirsten

--
Lyden af Moses´Triumf blev hørt i dalen!

Fra : Armand

Dato : 26-03-07 10:56

"James Derry" <airthy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Med det vejr som vi har i disse dage, er der ikke nogen der mødes
> iaften et eller andet sted??? Vi havde tænkt os en lille tur til Fyn,
> spise og måske møde andre. Første køretur i Danmark i 5 år!!!

I har netop miss'et Karoline-mødet ved Middelfart i går, søndag.
Men dermed er der så Malerklemmen nord for Ringsted på næste søndag.
Jeg ved ikke om torsdagstræffet ved skovsøerne i Odense S er slået igang
endnu, men mon ikke at der vil være mindst et par rastløse sjæle derude
allerede på torsdag :-/
Klods op og ned af arrangementet ligger restaurant Karlslund (ved siden af
Fruens Bøge jernbane-station) hvis specialitet er æggekage ad libitum,
hvilket kunne være praktisk for den lange tur. Men der er måske familie på
Fyn siden i sigter netop efter dén? Ifald er det jo en skam at spise ude

Det er forøvrigt på torsdag at Dyrehavsbakken åbner, og hastigt derefter: d.
5.april, Er der Skærtorsdags-træf/kørsel i Esbjerg.

Men liige i aften, mandag, kan jeg sq'tte se hvad der skulle være at køre
til

--
Armand.

Fra : James Derry

Dato : 26-03-07 11:50

Hej Armand...

Godt at se, at du stadig holder skansen på
gruppen! Ingen familie....det er bare at vi
starter i Sønderborg! "Måske" er der tur fra Metro
i Kruså, men det er ikke bekræftet endnu!

james

--
Lyden af Moses´Triumf blev hørt i dalen!

Fra : Western

Dato : 26-03-07 20:09

"Armand" skrev

> Men dermed er der så Malerklemmen nord for Ringsted på næste søndag.

Jeg tror du skal få kalibreret dit kompas Armand - Malerklemmen ligger stort
set stik øst for Ringsted

mvh.

Leif Westen

Fra : Armand

Dato : 26-03-07 22:16

"Western" <leif.westenFjerneS@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Armand" skrev

> Jeg tror du skal få kalibreret dit kompas Armand - Malerklemmen ligger
> stort set stik øst for Ringsted

Hvornår jeg mon lærer at være knap så præcis? "nær ved Ringsted" havde
rækket og sparet mig for detteher!

--
Armand.
(der udemærket vidste at man fra Storebælt kører forbi Ringsted og drejer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-03-07 22:28

Armand skrev:

> Hvornår jeg mon lærer at være knap så præcis? "nær ved Ringsted" havde
> rækket

*rakt* *host*
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Futte & Co.

Dato : 27-03-07 17:00

Hans Paulin (6310) wrote:

> *rakt* *host*

Øhhh, det er alå ik' særli' høfli' å sidd' å host online'

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-03-07 22:05

Futte & Co. skrev:

> Øhhh, det er alå ik' særli' høfli' å sidd' å host online'

Så er det godt du kan gi mig dummeslag!

Go' signaturadskiller du har - oplever man ikke så ofte!
Hans
http://kortlink.dk/2rrz