Renovation af olie / vandpumpe på K100rs
Fra : OM

Dato : 25-03-07 19:15

Halløj

Jeg bliver desværre nødt til at vente lidt med at nyde det gode vejr,
jeg kørte en tur i forgårs og i går morges lå der så en pøl af
kølevædske under min nyanskaffelse.

Jeg har adskilt pumpen efter Haynes' forskrifter og har pumpen ude nu.
Er der nogle guldkorn jeg skal have inden jeg går videre med indkøb af
reservedele og montering??

Er der evt. en BMW doktor der bor i omegen af Århus som vil hjælpe med
at samle og montere pumpen når jeg får stumperne?

På forhånd tak
Ole

Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-03-07 21:26

On 25 Mar., 20:14, "OM" <o...@pragmasoft.dk> wrote:
> Halløj
>

> Er der evt. en BMW doktor der bor i omegen af Århus som vil hjælpe med
> at samle og montere pumpen når jeg får stumperne?

Nej men en sprogdoktor

For så vidt angår renovation af topic så vil jeg anbefale følgende

Olie --> kemikalie containeren
Vandpumpe --> metalaffald
K100rs --> småt brandbart

Hvad angår renovering af topic (hvilket der dog ikke spørges til) vil
jeg overlade dette til kompetente BMW "folks"

Fra : OM

Dato : 25-03-07 22:21

On 25 Mar., 22:25, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvad angår renovering af topic (hvilket der dog ikke spørges til) vil
> jeg overlade dette til kompetente BMW "folks"

Hoho Point taken - jeg kvitterer med et nyt indlæg til gruppen.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-03-07 22:31

On 25 Mar., 23:21, "OM" <o...@pragmasoft.dk> wrote:

> Hoho Point taken - jeg kvitterer med et nyt indlæg til gruppen.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Håber du kunne lide joken, og held med at finde råd og vejledning

--
Dun@nt

Fra : OM

Dato : 26-03-07 17:31

On 25 Mar., 23:31, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> Håber du kunne lide joken, og held med at finde råd og vejledning
>
> --
> Dun@nt- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

thx - stumperne er bestilt i dag og jeg har fået fin hjælp på det nye
indlæg.