Råberør og kørekurser
Fra : Rene

Dato : 23-03-07 14:49

Sidder med sidste nr af touring nyt, og bliver lidt fristet af de gode
tilbud i kørekurser, men der er lige det med dette fantastiske stykke pap i
baghjulet(læs.komplet rustfri Leo Vinci) Hvordan finder jeg lettest ud af om
den er gangbar til kørekurser i DK?
Er det så let som og komme hen i synshallen med en smørstang?
Er der evt.nogen der kender DB. grænsen for kørekurserne, og ved hvilke
rpm.det bliver målt?

På forhånd tak
Rene`

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-03-07 15:42

Rene wrote:
> [...]
> Er det så let som og komme hen i synshallen med en smørstang?
> Er der evt.nogen der kender DB. grænsen for kørekurserne, og ved

Jeg kørte bronzekursus med en yamaha fzr600r med micron kulfiber
udstødningsråberør og ingen bemærkede noget som helst.. Det var så også kun
potten som var skiftet, ikke forrør osv.. Min kammerats R1 med fuld
acropovic larmede en hel del mere (men var ikke med på bronze).

Er det en V2'er du har, så larmer den nok en del mere..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk