Information ønskes
Fra : Keld Petersen

Dato : 22-03-07 23:44

http://fpn.dk/motor/mc/

Er denne kineser en motorcykel i kender, og dur den virkelig?

K. Petersen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 23-03-07 05:21

"Keld Petersen" <keld.cbr1100xx@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/mc/
>
> Er denne kineser en motorcykel i kender, og dur den virkelig?

Jeg kender ikke den omtalte cykel, men prøv evt. at forhøre dig her:
www.kinojserklubben.dk Her er der helt sikkert en eller anden der gør.
Hilsen Matthias

Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-03-07 06:59

Matthias H Matthiessen wrote:
> "Keld Petersen" <keld.cbr1100xx@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke den omtalte cykel, men prøv evt. at forhøre dig her:
> [...]

Jeg kender heller ikke ret meget til kinesere, men ud fra det jeg læser
rundt omkring, skulle Regal Raptor være nogen af de bedste af slagsen.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 09:04

Keld Petersen skrev:
> http://fpn.dk/motor/mc/
>
> Er denne kineser en motorcykel i kender, og dur den virkelig?
>
> K. Petersen

Jeg har sådan en Regal Raptor 250. Min er vandkølet. Jeg har nu kørt
6.000 km på den, og der har ikke været problemer med den. Den er ikke
nogen racer, men den kører 32 km/l. Tophastigheden ligger i medvind
omkring 110 km/t. Den er nem at lave service på, da konstruktionen er
lidt gammeldags. Til fornuftig kørsel (for sjov) er den ganske god.

Wassar