reparation af tekstil mc-tøj
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 22-03-07 07:21

hey,

Er der nogen herinde der har erfaringer med at få sat en ny lynlås i et par
tekstil-bukser? Min lynlås er nemlig gået i stykker (der er "faldet" et par
takker af i den ene side), og det er faktisk herre belastende. Kan man få
syet en ny lynlås i, eller er der kun den tunge vej ned til forhandleren
efter et par nye bukser?

/Sjang

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 22-03-07 08:47

"Henrik Davidsen" <none@none.dk> wrote in message
> [...]
> et par takker af i den ene side), og det er faktisk herre belastende. Kan
> man få syet en ny lynlås i, eller er der kun den tunge vej ned til

Hej,

Find en skrædder i byen. Så kan du sikkert få dine bukser repareret for
under 200,- DKK. Desuden er du sikker på det holder, hvis du ikke selv er
ferm med nål og tråd.

Det samme gælder for læderbukser eller jakke, når lynlåsen er gået i
stykker. Aflever dem ved skrædderen, så fikser de dem for overskuelige
beløb.

--
Mvh,
Allan Poulsen

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 27-03-07 18:45

On Thu, 22 Mar 2007 08:46:59 +0100, "Allan K. Poulsen"
<allanpoulsen@bmb.sdu.dk> wrote:

>Det samme gælder for læderbukser eller jakke, når lynlåsen er gået i
>stykker. Aflever dem ved skrædderen, så fikser de dem for overskuelige
>beløb.

Dog med det forbehold at ikke alle skræddere vil arbejde med læder.

Derudover kan det tilføjes at hvis det drejer sig om rifter i Goretex
kan Skrædderiet på Østerbrogade 224, 2100 Ø hjælpe med at gøre skidtet
vandtæt igen.

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 22-03-07 10:16

Coco Skrædder Lynlås Eksperten