Fællestur - lørdag d. 5. maj
Fra : Bente

Dato : 21-03-07 13:58

Hej - har opdaget denne her fællestur, lyder kanon

Fællestur - lørdag d. 5. maj - ..for alle.

Turen går til "Julemærkehjemmet Fjordmark" i Kollund ved Kruså

Fællesturen startet to steder, nemlig fra København og fra Frederikshavn.
Hen over Sjælland/Fyn og ned gennem Jylland, er der forskellige
opsamlingspunkter, hvor man kan støde til.
På et tidspunkt møder de to grupper hinanden på rastepladsen "Ustrup" ved
Haderslev og køre de sidste 70 km i samlet flok hen til ungerne på hjemmet
(med politi eskorte)

Indtil nu er der ca. 200 tilmeldte

Fællestur: http://jmhtur2007.spaces.live.com/

Opsamling:
Jyder se her:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=31236
Sjælland/Fyn se her:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=27910

Mv
Bente

Fra : anja.amanda@gmail.co~

Dato : 21-03-07 21:46

On Mar 21, 1:58 pm, "Bente" <1938ben...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Haderslev og køre de sidste 70 km i samlet flok hen til ungerne på hjemmet

Jeg syntes det lyder som en god ide, og det er jo et fint formål at
støtte. Jeg kører ihvertfald med. Håber at se flere herinde fra :)

--
// brian - Suzuki SV1000S K6

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 21-03-07 21:47

On Mar 21, 9:45 pm, anja.ama...@gmail.com wrote:

> Jeg syntes det lyder som en god ide, og det er jo et fint formål at
> støtte. Jeg kører ihvertfald med. Håber at se flere herinde fra :)
>
> --
> // brian - Suzuki SV1000S K6

Jeg siger lige til min søster at hun skal huske at logge ud når hun
har brugt computeren :)

--
// brian - Suzuki SV1000S K6