BMW R1200C
Fra : R1200C

Dato : 20-03-07 20:47

Er jeg den eneste som rent faktisk kører på en R1200C ??

Jeg har set én anden, men jeg ved at der er solgt mere end to i Danmark!

Meld dig (eller jer) så vi kan mødes en gang imellem og udveksle erfaringer
med cyklen (og nej, jeg lægger ikke op til en ny Virago club eller lign.)

Jeg bor selv i Nordsjælland, men lidt afstand er jo kun en fordel.

??

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-03-07 21:02

R1200C skrev den 20 mar 2007 i

> Er jeg den eneste som rent faktisk kører på en R1200C ??

Mener at have set én en gang imellem i den nordlige ende af Esbjerg, og uden
smålige hensyn til vejret. (?)Såén beigefarvet med sidebokse.

Fra : Lars Mikkelsen

Dato : 21-03-07 14:59

Hej med dig

Prøv eventuelt at spørge på BMW MC Klub Danmarks hjemmeside www.bmwmcklub.dk

Jeg har blandt klubbens 800 medlemmer set indtil flere på samme model

Med venlig hilsen
Lars Mikkelsen
R1200GS