Program/regneark til bil "regnskab
Fra : TheTransporter

Dato : 04-04-07 03:58

Hejsa Folkens

Tænkte på om der var nogle der lå inde med et regneark eller en
hjemmeside eller noget i den stil som gjorde det muligt for en fx at
indtaste hvor langt ens bil havde kørt. hvor meget man havde tanket og
til hvad pris og på det grundlag kunne beregne kr pr km og km pr
liter, både pr optankning og for hele ejerperioden.

Og selvfølgelig det samme for reparationer og service og deslige. Men
er det noget der forefindes eller kan laves?

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-04-07 05:12

TheTransporter skriver:

> [...]
> til hvad pris og på det grundlag kunne beregne kr pr km og km pr
> liter, både pr optankning og for hele ejerperioden.

Metax

> Og selvfølgelig det samme for reparationer og service og deslige. Men
> er det noget der forefindes eller kan laves?

Et almindeligt regneark....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TheTransporter

Dato : 04-04-07 15:17

On Wed, 04 Apr 2007 06:11:37 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>TheTransporter skriver:

>Metax

>Et almindeligt regneark....

Tænkte nu mere på om der var nogen her i gruppen der havde noget der
kunne bruges istedet for at jeg skal til at genopfinde hjulet og så
også sikre mig at den faktisk regner rigtigt.

Og ville da gerne have noget i php og noget som en eller flere i
gruppen kører med som er lagt op på deres hjemmeside så at man kan
læse om bilen og se den forbrug mm.

---

Fra : Tau

Dato : 04-04-07 06:31

"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> TheTransporter
> 1996 Nissan Almera 1,6 SR
> 2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Hvad med excel regnearket som de fleste computer har?
Jeg bruger det selv.

Poul

Fra : TheTransporter

Dato : 04-04-07 15:18

On Wed, 4 Apr 2007 07:30:30 +0200, "Tau" <bonderøv@rendmig.ass> wrote:

>"TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad med excel regnearket som de fleste computer har?
>Jeg bruger det selv.

Var også planen. Var nu mere pointen om nogle havde et færdiglavet
regneark der bare var klar til at smide tallene i eller kendte nogle
der havde.

---

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-04-07 06:52

En enkelt tur med google gav følgende :

http://piil.org/regnskab.xls

Der findes sikkert mange!

Bo

Fra : TheTransporter

Dato : 04-04-07 15:21

On Wed, 4 Apr 2007 07:51:39 +0200, "Bo Rasmussen" <no@mail.dk> wrote:

>http://piil.org/regnskab.xls

Simpelthen genialt. Lige det jeg ledte efter.

---

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 04-04-07 10:30

TheTransporter wrote:
> [...]
> til hvad pris og på det grundlag kunne beregne kr pr km og km pr
> liter, både pr optankning og for hele ejerperioden.

Jeg fandt for et stykke tid siden programmet MyCarMonitor.. nu mangler
jeg bare bilen. :)

Prøv at kigge på det, måske det er noget du kan bruge.
http://www.cleansofts.com/get/290/19408/MyCarMonitor.html

Mvh.
Rasmus

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-04-07 11:38

On 4 Apr., 04:58, TheTransporter <praetorian@t_n_f_s.dk> wrote:
> [...]
> TheTransporter
> 1996 Nissan Almera 1,6 SR
> 2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Jeg bruger selv det her http://www.spritmonitor.de/en/ men kun til
brændstofregnskab, jeg har dog set andre bruge det til de øvrige
poster også. Der er også adgang via mobil wap.spritmonitor.de hvilket
jeg dog ikke har prøvet.

Med venlig hilsen Kim