tilladte dækstørrelser, ET tal m.m.
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-04-07 13:07

Hej NG

Er der nogen i gruppen som kan henvise til et sted på nettet, hvor man
kan se tilladte dækstørrelser, hvilke ET tal man skal holde sig indenfor
m.m...

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Brian

Dato : 03-04-07 16:22

SmaRTrxxv wrote:

> Er der nogen i gruppen som kan henvise til et sted på nettet, hvor man
> kan se tilladte dækstørrelser, hvilke ET tal man skal holde sig
> indenfor m.m...

http://www.biltorvet.dk/ kan du taste din nummerplade ind, og se
typegodkendelsen på din bil.

/Brian

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-04-07 19:14

Brian wrote:

> På http://www.biltorvet.dk/ kan du taste din nummerplade ind, og se
> typegodkendelsen på din bil.
>
> /Brian

Takker..super praktisk sted..

Thore

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-04-07 21:57

Brian wrote:

> På http://www.biltorvet.dk/ kan du taste din nummerplade ind, og se
> typegodkendelsen på din bil.

Ud for linjen for typegodkendelse står der for min bil - der er en GTI
ombygget til TDI og jeg citerer: "(intet)"

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 04-04-07 22:06

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Ud for linjen for typegodkendelse står der for min bil - der er en GTI
> ombygget til TDI og jeg citerer: "(intet)"

Sådan er det at køre i en home-made car

Den kan heller ikke give mig info på min, og det er nok fordi det er import.

/Brian