Koreansk racer.
Fra : Bjørn J.

Dato : 01-04-07 18:41

Fra : 3140 Jim Bob

Dato : 01-04-07 19:38

"Bjørn J." <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:460feecd$0$14036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Så slår Hyundai til igen.
>
> +300 Hk, V8 og baghjulstræk:
>
> http://www.edmunds.com/insideline/do/MediaNav/articleId=120122/firstNav=Gallery/photoId=37980
>
> http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=120122?imw=Y#3
>
> --
> Bjørn J.

Så må man dælme håbe at den ikke har lige så elendige køreegenskaber som
f.eks. Sonata. Et flyvende tæppe uden forbindelse mellem rat og forhjul - og
så med 300 heste - gys!!

//JB

Fra : Inkognito

Dato : 01-04-07 20:28

"3140 Jim Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Så må man dælme håbe at den ikke har lige så elendige køreegenskaber som
> f.eks. Sonata. Et flyvende tæppe uden forbindelse mellem rat og forhjul -
> og så med 300 heste - gys!!

Citat: "Other chassis highlights include four-wheel disc brakes" - LOL

Fra : BJ

Dato : 01-04-07 20:54

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Citat: "Other chassis highlights include four-wheel disc brakes" - LOL

Tjaee .. på amerikanske potter er det vist betegnet som en luksus......

--
Bjørn J.

Fra : Inkognito

Dato : 01-04-07 21:05

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaee .. på amerikanske potter er det vist betegnet som en luksus......

Standard på Fiat-biler, produceret i '68 og frem...

Fra : BJ

Dato : 01-04-07 21:09

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Standard på Fiat-biler, produceret i '68 og frem...

Fiat er jo også amerikansk...

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 08:36

On Sun, 1 Apr 2007 22:09:16 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Fiat er jo også amerikansk...

>--

Over there bliver de kaldt Fix It Again Tony.

Det er selvfølgelig kun af de par hundrede som overhovedet kender
mærket.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 09:26

KLIP

> Over there bliver de kaldt Fix It Again Tony.
>
> Det er selvfølgelig kun af de par hundrede som overhovedet kender
> mærket.

Ser man på Fiats hjemmeside, så sælges den kun i syd og kan vel ikke sælges
i Nordamerika.

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 09:33

On Mon, 2 Apr 2007 10:26:22 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Ser man på Fiats hjemmeside, så sælges den kun i syd og kan vel ikke sælges
>i Nordamerika.

>--

Næh, det tror jeg du har ret i.

Eneste mulighed for at komme af med sådan én i USA må være, hvis
mafia'en i et anfald af hjælpsomhed overfor det gamle fædreland, giver
folk "et tilbud de ikke kan afslå" *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 08:34

On Sun, 01 Apr 2007 20:04:31 GMT, "Inkognito" <a@b.dk> wrote:

>"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Standard på Fiat-biler, produceret i '68 og frem...

>--

Jaså!?

Nu har jeg ejet 4 Fiat-biler, og din påstand holder ikke.

Min første Fiat, en 128'er, havde ikke skiver på baghjulene.

Til gengæld har det ikke manglet noget når vi taler om
underholdningsværdi.

Hver eneste dag, når pizza-automaterne skulle startes op, var det kun
et spørgsmål om, hvilke af kontrollamperne der ville begynde at lyse,
helt umotiveret.

Hyundai giver 9 års garanti på hele elektronikken.

Det er helt fint at man ikke kan li' koreanske biler, men fairness er
stadig en god ting.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 09:30

KLIP

> Hyundai giver 9 års garanti på hele elektronikken.

Hyundai har i øvrigt sammen med BMW indgået en meget nært samarbejde med
Infinion.

Det skal der nok komme noget underholdende ud af..

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 09:37

On Mon, 2 Apr 2007 10:30:27 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>Infinion.
>
>Det skal der nok komme noget underholdende ud af..

Det skal der sikkert.

Jeg forstår bare ikke helt Hyundai's strategi med at indgå samarbejde
med sådan en notorisk sidegadefabrik.

Man skal passe på sit gode navn og rygte.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-04-07 17:44

> Jeg forstår bare ikke helt Hyundai's strategi med at indgå samarbejde
> med sådan en notorisk sidegadefabrik.
>
> Man skal passe på sit gode navn og rygte.

?? Det er en førende halvleder, chip, fabrikant, det er der ikke meget
sidegade over. Tværtimod ligger de på Main Street i Silicon Vally. Jeg kan
forstå skepsis, hvis det var Bil Gates& Co., de kontrahere med ;).

Fra : Inkognito

Dato : 02-04-07 17:32

> Jaså!?
> Nu har jeg ejet 4 Fiat-biler, og din påstand holder ikke.
> Min første Fiat, en 128'er, havde ikke skiver på baghjulene.

Fiat 125 Special for eksempel...
--
/Mig :)
Exclusiv ferie -> www.villa-frankrig.com

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 17:43

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fiat 125 Special for eksempel...

For lige at gentage din påstand: "Standard på Fiat-biler, produceret i ´68
og frem...".......så det passer jo ikke.
--
Bjørn J.

Fra : Inkognito

Dato : 02-04-07 18:28

> For lige at gentage din påstand: "Standard på Fiat-biler, produceret i ´68
> og frem...".......så det passer jo ikke.

Skrivemåden kan tolkes på flere måder - der var eet
underforstået "nogle" gemt i sætningen...

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 18:45

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Skrivemåden kan tolkes på flere måder - der var eet
> underforstået "nogle" gemt i sætningen...

Jow, jow...

--
Bjørn J.

Fra : Per O.

Dato : 03-04-07 12:37

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Standard på Fiat-biler, produceret i '68 og frem...

De må have glemt at sætte skiverne på baghjulene på den Bravo fra 96 som jeg
brugte en uforholdsmæssig stor bunke penge på at holde kørende.

Per O.

Fra : BJ

Dato : 03-04-07 14:10

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> De må have glemt at sætte skiverne på baghjulene på den Bravo fra 96 som
> jeg brugte en uforholdsmæssig stor bunke penge på at holde kørende.

Du glemte at "fortolke" Inkognito med et "nogle"...o:)))))))

--
Bjørn J.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-04-07 20:57

On Sun, 01 Apr 2007 19:27:35 GMT, "Inkognito" <a@b.dk> wrote:

>Citat: "Other chassis highlights include four-wheel disc brakes" - LOL

Fnis... Med lidt held har den også et "meget effektivt varmesystem".

** Lars

Fra : BJ

Dato : 01-04-07 21:06

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fnis... Med lidt held har den også et "meget effektivt varmesystem".

Sikkert, men det har du ikke glæde af før til sommer ...... på din
knallert...fnis.

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 08:15

"3140 Jim Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Bjørn J." <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Det forstår jeg ikke en pind af. Jeg handler lidt med biler pg har købt en
Sonata 2,7 V6 som er noget sportslig i undervognen sammenlignet med min
private Camry 2,2. Jeg vil sige at den har et endog meget godt vejgreb.. Men
den er måske sænket en lille bitte smule, det ved jeg ikke.
Mvh Tommy

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 08:38

On Mon, 2 Apr 2007 09:15:02 +0200, "TBJ" <bruussnabelaosprikdk> wrote:

> [...]
>private Camry 2,2. Jeg vil sige at den har et endog meget godt vejgreb.. Men
>den er måske sænket en lille bitte smule, det ved jeg ikke.

Godmorgen, krejler.

Har du ikke nok i at køre gule lastbiler. ?

Jeg tror s'gu ikke at den er sænket, men folks fordomme er svære at
komme til livs.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 08:27

On Sun, 1 Apr 2007 20:38:26 +0200, "3140 Jim Bob" <wholesome@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>f.eks. Sonata. Et flyvende tæppe uden forbindelse mellem rat og forhjul - og

Er det noget du har personlige erfaringer med, eller er det noget du
har hørt?

Eller har du muligvis dine referencer fra en ældre udgave af
Sonata'en?

Jeg har én af nyeste aftapning, og dens køreegenskaber ligner ikke det
du beskriver.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : 3140 Jim Bob

Dato : 02-04-07 08:33

> [...]
> Sonata'en?
>
> Jeg har én af nyeste aftapning, og dens køreegenskaber ligner ikke det

Overvejede en som firmabil og prøvekørte et par varianter.

Kondolerer!

/JB

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 08:46

On Mon, 2 Apr 2007 09:33:11 +0200, "3140 Jim Bob" <wholesome@ofir.dk>
wrote:

>Overvejede en som firmabil og prøvekørte et par varianter.

>--

Modellen efter 2005??

>--

>Kondolerer!

>--

Hæ hæ.

Det skal du ikke tænke på.

Jeg er ualmindeligt glad for min bil, men det skyldes måske, at jeg
godt véd at når man kun giver 280.000 kr for en bil i Audi A6
størrelse, så skal man være klar over at der er forskel.

Det kan jeg leve med.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 09:34

KLIP

> Jeg er ualmindeligt glad for min bil, men det skyldes måske, at jeg
> godt véd at når man kun giver 280.000 kr for en bil i Audi A6
> størrelse, så skal man være klar over at der er forskel.

Man var lige så negativ overfor Toyota og Honda.

Min kone havde i øvrigt en af de første Civic´r. Den var hun vældig glad
for.

Se blot hvor Honda og Toyota er nu..........

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 09:42

On Mon, 2 Apr 2007 10:34:07 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>for.
>
>Se blot hvor Honda og Toyota er nu..........

Ja, der er bare nogen der er lidt længere om at udvide horisonten, end
andre.

Canon, Sony, Samsung og hvad der ellers kommer fra Østen, blev også
anset for at være noget billigt plastic. Det er vist gået over, nu?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 10:28

KLIP

> [...]
>
> Canon, Sony, Samsung og hvad der ellers kommer fra Østen, blev også
> anset for at være noget billigt plastic. Det er vist gået over, nu?

Morsomt nok lige frem praler folk af at eje disse mærker.

Hvor er de gode europæiske mærker henne i den sammenhæng..?..

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 02-04-07 11:12

On Mon, 2 Apr 2007 11:28:23 +0200, BJ wrote:

> Morsomt nok lige frem praler folk af at eje disse mærker.
>
> Hvor er de gode europæiske mærker henne i den sammenhæng..?..

At prale af at eje B&O er vel som at bede om et indbrud.
Grundig, Marantz og Siemens er der vel ikke noget pral i?
- ikke at jeg kan se, at der er mere pral i de japanske mærker.
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 11:30

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> At prale af at eje B&O er vel som at bede om et indbrud.

Det kan du have ret i, da "tarmene" ikke just er state of the art.

> Grundig, Marantz og Siemens er der vel ikke noget pral i?

Næh, de har endu ikke lært ret meget om design, helt på linie med
englænderne..

> - ikke at jeg kan se, at der er mere pral i de japanske mærker.

Næh, men de kan dog lave et hæderlig design uden at skulle have en dansk
(bil-)designer til at klare ærterne for dem..;)

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 02-04-07 11:35

On Mon, 2 Apr 2007 12:29:30 +0200, BJ wrote:

> Det kan du have ret i, da "tarmene" ikke just er state of the art.

"tarmene" ?
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 11:41

KLIP

> "tarmene" ?

Det er dem, der sidder bagved pæren eller krystalpladen.

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 02-04-07 11:56

On Mon, 2 Apr 2007 12:40:49 +0200, BJ wrote:

> Det er dem, der sidder bagved pæren eller krystalpladen.

Sådan er det jo med det meste nu om dage.
Indholdet er det samme, indpakningen er lidt forskellig.

Om det er biler, radio/tv, computere, madvarer eller aviser
Det er snart kun mennesker, der er lokalt produceret hele vejen og det
er også ved at være fortid. Selv dyrene er jo ens efterhånden.

--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 12:04

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Det er snart kun mennesker, der er lokalt produceret hele vejen og det
> er også ved at være fortid. Selv dyrene er jo ens efterhånden.

Tjaee .. selv sparegrisen og de røde pølser, men de er jo også på vej ud.;)

--
Bjørn J.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 16:42

> Min kone havde i øvrigt en af de første Civic´r. Den var hun vældig glad
> for.
>
> Se blot hvor Honda og Toyota er nu..........

Honda er også en superb bil. PUNKTUM

Troels

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 17:45

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Honda er også en superb bil. PUNKTUM

Tjaee... nu vil hun hellere køre Volvo. PUNKTUM

--
Bjørn J.

Fra : 3140 Jim Bob

Dato : 02-04-07 19:13

> [...]
> for.
>
> Se blot hvor Honda og Toyota er nu..........

Hvad i alverden er det for noget ævl? Toyota (Avensis) kører stadig som en
balje vand omend indrømmet i seneste version knap så slemt som den første.
Toyota har nu fået luset det værste af art-70'er campingsvogn af interiøret
og er nu til at holde til at opholde sig i uden at få lyst til at bunde en
flaske Kijafa. Honda kører fint, men ligner noget der er løgn indeni. En
ganske almindelig Mondeo eller en Vectra koster lidt mere end Hyundai, men
er lysår fra i køreegenskaber, indenvendigt design og komfort (affjedring og
sæder primært).

Skævøjerne kan til gengæld finde ud af at skrue deres biler ordentligt
sammen - det må man give dem.

//JB

Fra : 3140 Jim Bob

Dato : 02-04-07 19:15

> [...]
> godt véd at når man kun giver 280.000 kr for en bil i Audi A6
> størrelse, så skal man være klar over at der er forskel.

Hvis jeg havde brug for pladsen i en A6, men fik udstukket et Sonata budget,
så ville jeg forlange en mintgrøn Fiat Doblo!

/JB

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 19:39

"3140 Jim Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis jeg havde brug for pladsen i en A6, men fik udstukket et Sonata
> budget, så ville jeg forlange en mintgrøn Fiat Doblo!

Tjaee ... måske du hellere skulle sige nej til jobbet eller søge et, hvor
din ønskepotte gives som firmabil..

--
Bjørn J.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 16:41

> Så slår Hyundai til igen.
>
> +300 Hk, V8 og baghjulstræk:

Sportslig Hyundai?

Godt den er indsendt d. 1. april

Troels

Fra : Inkognito

Dato : 02-04-07 17:35

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

> Sportslig Hyundai?
> Godt den er indsendt d. 1. april

Hallo !! - Skivebremser på alle 4 hjul

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 18:07

> Hallo !! - Skivebremser på alle 4 hjul

Åh ja.

*Kigger noget forvirrende på min Bimmer fra 87, der også har skiver i hvert
hjørne*

Den gamles Hyundai fra 99 (Sonata 16v VL) har da også skiver i bag. (Hvis
den ikke har virker det da dumt at han lige har skiftet kalibre i bag )

Troels

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 18:50

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Den gamles Hyundai fra 99 (Sonata 16v VL) har da også skiver i bag. (Hvis
> den ikke har virker det da dumt at han lige har skiftet kalibre i bag )

Godt den samme journalist ikke skal skrive om din oldsag. Så ville han nok
fremhæve cigartænderen og askebæger både for og bag..)

--
Bjørn J.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 18:54

> Godt den samme journalist ikke skal skrive om din oldsag. Så ville han nok
> fremhæve cigartænderen og askebæger både for og bag..)

Oldsag, ja, men uha... En 2.5'er række-6er med 171 hk og 226 nm gør det godt
i så let en bil... Den trækker rent fra 30 km/t i 5. gear hvilket er ca.
650-700 uden mystiske vibrationer eller andet...

Pudsigt han ikke vil nævne skiverne som åbenbart er 20 år forud for sin tid
(hvis man sammenligner med Hyundai)

Troels

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 19:41

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> er ca. 650-700 uden mystiske vibrationer eller andet...
>
> Pudsigt han ikke vil nævne skiverne som åbenbart er 20 år forud for sin

Du skriver næsten lige så "malerisk" som den journalist, der skrev det
indlæg du håner nok så meget.

Jeg vil nu ikke i den forbindelse påstå, du er 20 år forud din tid...;)

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 20:02

On Mon, 2 Apr 2007 20:41:21 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

> [...]

>indlæg du håner nok så meget.
>
>Jeg vil nu ikke i den forbindelse påstå, du er 20 år forud din tid...;)

Det tror jeg heller ikke Troels er.

Mine tvivl går mere på, om Troels overhovedet er 20 år gammel.

I et andet indlæg afslørede den unge mand at han intet kendskab har
til det herostratisk berømte produkt TEC 2000.

Det er i min verden en diskvalifikation af de helt store.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 02-04-07 20:40

KLIP

> I et andet indlæg afslørede den unge mand at han intet kendskab har
> til det herostratisk berømte produkt TEC 2000.

Helt utroligt, når han nu kører i en sådan oldsag, hvor TEC 2000 ville være
et ren mirakelkur..

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 21:37

On Mon, 2 Apr 2007 21:39:39 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>KLIP

>Helt utroligt, når han nu kører i en sådan oldsag, hvor TEC 2000 ville være

Folk vil simpelthen ikke deres eget bedste.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 02-04-07 21:54

Folmer Rasmussen wrote:

> Folk vil simpelthen ikke deres eget bedste.

Så er det godt, at sådan et par ældre distingverede herrer kan lede fårene
på rette sti

/Brian

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 21:51

> Det tror jeg heller ikke Troels er.

Nu var det bilen der skulle være 20 år forud

> Mine tvivl går mere på, om Troels overhovedet er 20 år gammel.

Mh... Jo, men også kun lige. Blev 21 for en uge siden

> I et andet indlæg afslørede den unge mand at han intet kendskab har
> til det herostratisk berømte produkt TEC 2000.
>
> Det er i min verden en diskvalifikation af de helt store.

Ehm.. Kan se jeg skal til at lære at tage noget gas Følte mig truffet et
øjeblik dér, indtil jeg faktisk fangede det var gas.

Troels

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 22:13

On Mon, 2 Apr 2007 22:50:50 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Nu var det bilen der skulle være 20 år forud

>--

Det er den nok ikke.

>--

>Mh... Jo, men også kun lige. Blev 21 for en uge siden

>--

Så skal du jo snart til at tænke på at lære at barbere dig.

>--

>Ehm.. Kan se jeg skal til at lære at tage noget gas Følte mig truffet et
>øjeblik dér, indtil jeg faktisk fangede det var gas.

>--

Næh, nu har jeg aldrig hørt magen.

Den unge mand tror gudhjælpemig at vi driver spøg med ham.

Du lever i lykkelig uvidenhed om, at TEC 2000 har genereret en af de
længste tråde i usenets historie!

Hvis ikke min husker svigter mig, er jeg lige ved at tro, at den også
skabte ufred i gruppen, og var medvirkende til, at dem som hæver
mellemste invalidepension p.gr.a. mangel på humor, fik deres egen
legeplads ovre i teknikgruppen.

Når du så oven i købet kommer med slesk tale om et automobil, der
nægter at yde noget som helst, før den får lige så mange snoninger som
en motorcykel fra samme fabrik, ja så er det godt at du har indset at
der falder brænde ned. )

Hvis du om et par dage starter et indlæg om, hvad vi skal gøre ved
alle dem, der efter en mørk vinter har glemt at slukke
tågebaglygterne, så er du så godt som død.

Har du forresten noget imod lastbiler?

Svar bare ærligt. Det gør ikke ondt særligt længe, hvis du kommer med
det forkerte svar.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 22:22

> Det er den nok ikke.

Næææh, men den er et stadie alle skal over

> Så skal du jo snart til at tænke på at lære at barbere dig.

Argh... Det kan jeg desværre allerede. For helvede det føles som spild af
tid at skulle hver morgen...

> Den unge mand tror gudhjælpemig at vi driver spøg med ham.

Det håber jeg næsten, for min selvværd kan ikke holde til andet

> Du lever i lykkelig uvidenhed om, at TEC 2000 har genereret en af de
> længste tråde i usenets historie!

Jeg husker tråden, jeg husker Olsen, men jeg husker desværre ikke indholdet.

> [...]
> skabte ufred i gruppen, og var medvirkende til, at dem som hæver
> mellemste invalidepension p.gr.a. mangel på humor, fik deres egen

Pyt, hvis de holder deres sure opstød herfra er alle vel glade?

> [...]
> nægter at yde noget som helst, før den får lige så mange snoninger som
> en motorcykel fra samme fabrik, ja så er det godt at du har indset at

Jeg snakker ikke om imponerende ydelse, men mekanisk perfektion, mekanik der
arbejder i perfekt balance ved selv vanvittigt høje omdrejningstal i en
standard gadebil som 8500 rpm...

> Hvis du om et par dage starter et indlæg om, hvad vi skal gøre ved
> alle dem, der efter en mørk vinter har glemt at slukke
> tågebaglygterne, så er du så godt som død.

Jeg har været i gruppen siden jeg var 16, og lige havde fået min første
Yamaha 4-gears

> Har du forresten noget imod lastbiler?

Både og. Hvis de er lakeret pænt som f.eks Guldhammers biler, eller Van
Helsing-theme-bilen, gør de mig ikke noget. Hvis ikke er de i vejen på
motorvejene, landevejene, byvejene, lastbilchaufførerne føler sig som
udødelige politifolk i dem, de forurener unødigt, og de er grimme.

Nej, det er ikke generalisering. Men tror ikke min newsreader understøtter
så meget tekst jeg kunne skrive om min holdning til emnet.

Var iøvrigt til Transport 2007 i Herning i går. Yellow Twister-bilen..
Lækker lakering, mums..

Troels

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 22:46

On Mon, 2 Apr 2007 23:22:22 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Næææh, men den er et stadie alle skal over

>Argh... Det kan jeg desværre allerede. For helvede det føles som spild af
>tid at skulle hver morgen...

>--

Hellere barbere mig, end slås med tamponer og PMS.

>--

>Det håber jeg næsten, for min selvværd kan ikke holde til andet

>--

Det er jeg helt på det rene med. Du var med her før du fik kørekort,
og har givet mig knopper indtil flere gange, og nu begynder du ikke
igen, vel? *LOL*

>--

>Jeg husker tråden, jeg husker Olsen, men jeg husker desværre ikke indholdet.

>Pyt, hvis de holder deres sure opstød herfra er alle vel glade?

>--

Næh, det har ikke været det samme siden, og det bliver det desværre
nok heller ikke igen.

Der er skribenter herinde, der af og til må holde en pause, for ikke
at lide psykisk overlast.

Eller bide pibespidsen i stykker.

> [...]

>arbejder i perfekt balance ved selv vanvittigt høje omdrejningstal i en

Hvem fa'en gider og sidde og høre på den hævledes larm sådan noget
mekanisk perfektion kan lave, når man kan købe biler der stille og
roligt pelser sådan noget finmekanik, bare ved et let tråd på
kick-down funktionen?

>--

>Jeg har været i gruppen siden jeg var 16, og lige havde fået min første
>Yamaha 4-gears

>--

Se ovenfor.

> [...]

>motorvejene, landevejene, byvejene, lastbilchaufførerne føler sig som
>udødelige politifolk i dem, de forurener unødigt, og de er grimme.

Du er på tynd is! *LOL*

Jeg skal se om jeg kan få fat på Finn, så skal han nok belære dig om
lastbilers fortræffeligheder.

>--

>Nej, det er ikke generalisering. Men tror ikke min newsreader understøtter
>så meget tekst jeg kunne skrive om min holdning til emnet.

>--

Det er nok også bedst at du undlader det. *LOL*

>--

>Var iøvrigt til Transport 2007 i Herning i går. Yellow Twister-bilen..
>Lækker lakering, mums..

>--

Jeg er fuldstændigt græsk-katolsk. Kan man få overenskomstmæssig løn
for at køre i skidtet, eller skal man medvirke til at opfylde
vognmandens våde drømme?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 23:01

> Hellere barbere mig, end slås med tamponer og PMS.

Point made...

> Det er jeg helt på det rene med. Du var med her før du fik kørekort,
> og har givet mig knopper indtil flere gange, og nu begynder du ikke
> igen, vel? *LOL*

Jojo Men hvis knopperne bliver for slemme, har du jo et killfilter,
hvilket du tilsyneladende (endnu) ikke har smidt mig på

> Der er skribenter herinde, der af og til må holde en pause, for ikke
> at lide psykisk overlast.
>
> Eller bide pibespidsen i stykker.

Ja, var det ikke Jan Stevns der røg sidst?

> [...]
> mekanisk perfektion kan lave, når man kan købe biler der stille og
> roligt pelser sådan noget finmekanik, bare ved et let tråd på

Jeg tror aldersforskellen på du og jeg gør det

Bevares, amercian muscle tiltaler mig også, meeeen... En stor, klodset,
doven (sådan rent omdrejningsmæssigt) gammel amerikaner tiltaler mig bare
ikke lige så meget.

> Du er på tynd is! *LOL*
>
> Jeg skal se om jeg kan få fat på Finn, så skal han nok belære dig om
> lastbilers fortræffeligheder.

Nej tak. Har for mange lastbilchauffører i familien til jeg gider høre
på mere..

> Det er nok også bedst at du undlader det. *LOL*

Det kunne synes du har ret

> Jeg er fuldstændigt græsk-katolsk. Kan man få overenskomstmæssig løn
> for at køre i skidtet, eller skal man medvirke til at opfylde
> vognmandens våde drømme?

Arrrgh. Du forvirrer mig. Min spæde hjerne kan slet ikke følge med

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-07 05:16

Folmer Rasmussen skriver:

> Jeg skal se om jeg kan få fat på Finn, så skal han nok belære dig om
> lastbilers fortræffeligheder.

Åååh nej.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 03-04-07 07:56

On Tue, 03 Apr 2007 06:16:04 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Folmer Rasmussen skriver:

>Åååh nej.....
>
>Klaus

>--

Ja, man kender vel sine mest effektive virkemidler.

--

Venlig hilsen
Folmer