Cabrio Update igen igen igen..
Fra : Ukendt

Dato : 31-03-07 18:56

Ting der er lavet denne uge:

Monteret hydraulisk kaleche løfter.. slut med at skulle ud og ind af bilen
for at tage den op/ned (den skal bare testes, men hydraulik semplerne
følger pænt med når man lukker stellet op og i..
Monteret stænkklapper på spindlerne.
Så er der blevet svejset badboy i motorhjelmen, det er blevet ret flot hvis
jeg selv skal sige det den mangler bare at blive spartlet..
Næsten færdig tilpasset forkofangeren fra en Golf 2 G60, uha jeg var lidt
bekymret da jeg begyndte at at skære i kofangere til 1800kr, men den er
næsten tilpasset foran, nu skal jeg bare lige fin tilpasse kanterne, og og
montere beslagt i skærmene, til at holde siderne ind imod skærmene..
Jeg har måtte tage over 3cm af indersiden af kofangeren, for at siderne af
kofangerne kommer langt nok hen imod skærmkanterne, ellers vil det ikke
kunne passes ordenligt sammen med Karman skærmkanterne..

Ting der er købt:
Kabler til Autostereo..

For at nå at få den klar til sommeren, har jeg besluttet mig for at den stor
tuning/hovedrenovering af motoren, først sker til næste vinter, dvs at der
bliver lagt en 16V motor i nu, men den bliver helt standart.. måske lige med
andre knaster og banan manifold, men ellers std.. så den bliver først giftig
næste år.. ellers kan jeg simpelthen ikke nå det

Skrev jeg i mandags, men har ombestemt mig, jeg gider ikke flå motoren ud to
gange, så det bliver denne gang, det hele bliver lavet, så er den også 100%
iorden.. Selv om det er svært når de andre er begyndt at tage kluden ned
på deres cabrioer..

Hehe en anden ting jeg ikke har fået lagt ind i budgettet er alle de små
dimser og slibe ting, og maling osv osv osv som man lige skal bruge til
sådan et projekt.. jeg har brug 4500 i biltema !!!!! hehe insane.. og det
største jeg har købt derude er vel til 3-400kr..

Nå men det var lidt mere nyt i min Renovering af en Golf 1 Cabriolet GLi fra
83..

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 31-03-07 19:52

Digitalkamera eller ej ... vi må altså bare se øsen når den er færdig :)

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-07 20:17

> Digitalkamera eller ej ... vi må altså bare se øsen når den er færdig :)

Hehe til den tid skal jeg nok få en masse billeder !!

og jeg har før billeder.. så i kan se både før og efter billeder !!

men skal nok tage et imorgen med mobil tlf, så i kan se at den i fuld gang

Mvh
Morten