Armlæn til Skoda Fabia
Fra : Kent

Dato : 28-03-07 18:34

Jeg tænker på at anskaffe mig et armlæn til min Fabia. Det savner
jeg fra vore forrige biler, og desuden giver det et ekstra lille rum.

Idag har jeg haft et model-specifikt armlæn i hånden fra T.Hansen.
Til 500 kr. er kvaliteten rigtig god, synes jeg, men jeg er lidt nervøs
for om monteringen kan holde. Nogle der har prøvet den/har den?

Et originalt armlæn koster over 2000 kr. - såvidt jeg husker.

Andre alternativer?

Links? Billeder? Jeg ved ikke engang hvordan den originale ser ud.

Kent.

Fra : alten

Dato : 29-03-07 08:46

Prøv at spørge her:
http://www.briskoda.net/forums/fabia/

Det er et rigtigt godt Skoda forum. Jeg har fundet mange svar her.

mvh,
Henrik

Fra : Kent

Dato : 29-03-07 15:36

"alten" <antispam@edew.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at spørge her:
> http://www.briskoda.net/forums/fabia/
>
> Det er et rigtigt godt Skoda forum. Jeg har fundet mange svar her.
>
> mvh,
> Henrik

Tusind tak skal du have . Det ser ud til at være et super forum!

Kent.

Fra : Globator

Dato : 30-03-07 09:23

On 29 Mar., 16:36, "Kent" <Sunsh...@NOSPAMpc.dk> wrote:

> Tusind tak skal du have . Det ser ud til at være et super forum!
>
> Kent.

www.hovwdiaudi.dk har Kamei's armlæn til eftermontering til super pris
- de monteres uden at skrue eller bore, og ligner langt hen ad vejen VW
´s originale armlæn. Har kørt flere år med dem i Lupo 3l' ere, og de
fungerer perfekt.

Mvh. Lars

Fra : Kent

Dato : 30-03-07 20:39

"Globator" <globator@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>- de monteres uden at skrue eller bore, og ligner langt hen ad vejen VW
>´s originale armlæn. Har kørt flere år med dem i Lupo 3l' ere, og de

Tak for linket . Den ser rigtig fin ud!

Det er vel noget man let selv kan montere eller hvad?

Kent.