Nogen vil dele Login til FDM ?
Fra : urlex

Dato : 27-03-07 11:26

vh urlex

Fra : Stop og og læs

Dato : 27-03-07 11:39

Du kan da bare betale dit kontingent.

Knud

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
news:1174991132.063223.198590@e65g2000hsc.googlegroups.com...
> vh urlex

Fra : jens

Dato : 27-03-07 13:33

"Stop og og læs" <xxyyzzaa@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan da bare betale dit kontingent.
>
> Knud
>

> "urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
> news:1174991132.063223.198590@e65g2000hsc.googlegroups.com...
>> vh urlex
>>

>var det lige det han spurgte om
Eller kunne du bare ikke lige fortså spørgsmålet
Ja det kan være svært for ordblinde at læse det

Fra : Lars O.

Dato : 27-03-07 14:50

jens skrev:
> "Stop og og læs" <xxyyzzaa@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Eller kunne du bare ikke lige fortså spørgsmålet
> Ja det kan være svært for ordblinde at læse det

Lad være med at bruge ordet "ordblinde" som et skældsord.
Knud lavede i det mindste ingen stavefejl. Det gjorde du.

/Lars

Fra : Preben

Dato : 27-03-07 15:20

"Lars O." <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse

> Lad være med at bruge ordet "ordblinde" som et skældsord.
> Knud lavede i det mindste ingen stavefejl. Det gjorde du.
>
> /Lars

Så kan han LÆRE det ham Jens... ROFL

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 27-03-07 17:29

det står sikkert på bagsiden af det ex. der ligger på dit lokale
bibliotek

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : urlex

Dato : 27-03-07 18:29

On 27 Mar., 19:28, www.netink.dk / www.GPSdebat.dk
<infoFJ...@netinkFJERN.dk> wrote:
> det står sikkert på bagsiden af det ex. der ligger på dit lokale
> bibliotek

Alle offentlige medlemmer af FDM har ikke adgang til Login-siterne
Hvilket også fremgår af bladet, idet det er kun private der kan blive
medlem. Jeg brugte engang min ørelæges login (bladet lå i
ventelokalet) ,
men det FDM luret af og lukket for.
vh urlex

Fra : Stop og og læs

Dato : 27-03-07 18:33

> [...]

Hvilket også fremgår af bladet, idet det er kun private der kan blive
medlem. Jeg brugte engang min ørelæges login (bladet lå i

Så derfor er det eneste korrekte - betal selv for dit abonnement. Så får du
jo koden helt legalt.

Knud

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-03-07 04:01

Stop og og læs wrote:

> [...]
> ventelokalet) ,
> men det FDM luret af og lukket for.

> Så derfor er det eneste korrekte - betal selv for dit abonnement. Så

Stop din moralisering og kør ned på politistationen og betal for alle de
gangen du har kørt på scooter med modificeret motor.

--
Per, Esbjerg

Fra : Stop og og læs

Dato : 28-03-07 07:46

> Stop din moralisering og kør ned på politistationen og betal for alle de
> gangen du har kørt på scooter med modificeret motor.

Jeg har aldrig sat min røv på en scooter - så den køber jeg ikke.

Knud

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 14:37

> Jeg har aldrig sat min røv på en scooter

Skal vi vædde?

Troels

Fra : Stop og og læs

Dato : 28-03-07 14:53

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

> Skal vi vædde?

Det kan vi roligt gøre - men du vil få svært ved at fremskaffe beviser for
dit synspunkt.

Knud

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 14:55

> Det kan vi roligt gøre - men du vil få svært ved at fremskaffe beviser for
> dit synspunkt.

Du får også svært ved at bevise du aldrig har siddet på en

Nok er jeg en bilfanatiker af de helt voldsomme, og har ikke benyttet en bus
de sidste 6 år - men jeg har da alligevel en scooter

Troels

Fra : Bruno

Dato : 28-03-07 18:55

Troels Plougmann-Olsen wrote:

> Du får også svært ved at bevise du aldrig har siddet på en
>
> Nok er jeg en bilfanatiker af de helt voldsomme, og har ikke benyttet en
> bus de sidste 6 år - men jeg har da alligevel en scooter

Har du så osse en mælkekasse bagpå?

Hvem fanden gider køre scooter - medmindre vi taler Vespa forstås.

Mvh
Bruno

Fra : SB

Dato : 28-03-07 19:12

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Har du så osse en mælkekasse bagpå?
>
> Hvem fanden gider køre scooter - medmindre vi taler Vespa forstås.
>
> Mvh
> Bruno

Gør jeg da....
Godtnok ikke en Vespa, men en Burgman 400
Sjovere end at køre bus

Søren

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 20:43

> Har du så osse en mælkekasse bagpå?

Jeg er 21, og jeg drikker ikke. Så nej

> Hvem fanden gider køre scooter - medmindre vi taler Vespa forstås.

Tjah. Friheden af en 2-hjuler, er fed... Og så længe det ikke er en MC har
den ikke kræfter til at skabe sig som alt for mange MC'ister gør...

Troels

Fra : SB

Dato : 29-03-07 16:42

> Jeg er 21, og jeg drikker ikke. Så nej

> Tjah. Friheden af en 2-hjuler, er fed... Og så længe det ikke er en MC har
> den ikke kræfter til at skabe sig som alt for mange MC'ister gør...
>
> Troels

Alle scootere er MC'r
resten er knallerter eller reg. pligtige knallerter
(gad vide om det stadig holder nu der også skal plader på en 30'r)

Søren

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 29-03-07 21:31

> Alle scootere er MC'r
> resten er knallerter eller reg. pligtige knallerter
> (gad vide om det stadig holder nu der også skal plader på en 30'r)

Nix - store og små knallerter

Troels

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-03-07 18:32