service på klimaanlæg - hvor er billigst o~
Fra : DirtyDyvel@gmail.com

Dato : 26-03-07 11:12

Hejsa

Jeg er den nærmest lykkelige ejer af en Galant V6-24 med klimaanlæg
fra 1993. Anlægget virker for så vidt fint, bare det ikke skal køle,
og det er vel ligesom pointen med et klimaanlæg.

Så kender I nogen, firma eller "baggårdsmekaniker" der kan efterfylde
mit anlæg i østjylland, gerne omkring Århus/Randers, naturligvis
billigst muligt

Gode råd, tips og tricks modtages gerne.

Fra : Mr J..

Dato : 26-03-07 11:48

LÆKKER slæde, sådan en har jeg oxo haft med aut.
Jeg fik min serviceret mht klima på et lille meca værksted, han er biller og
laver god service
Så se om ikke du kan finde et lille værksted i omegnen, har har udstyr til
det.. kostede i omegnen af en plovmand,..

Mvh
Morten

Fra : DirtyDyvel@gmail.com

Dato : 26-03-07 11:49

Og hvis der er nogen der kan fortælle mig hvilken type kølemiddel der
sidder i sådan en "spand" vil det være dejligt.

Fra : Mr J..

Dato : 26-03-07 11:49

>Og hvis der er nogen der kan fortælle mig hvilken type >kølemiddel der
>sidder i sådan en "spand" vil det være dejligt.

Det ved de ved værkstedet

Mvh
Morten

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 26-03-07 16:20

DirtyDyvel@gmail.com wrote:
> [...]
> mit anlæg i østjylland, gerne omkring Århus/Randers, naturligvis
> billigst muligt
>
> Gode råd, tips og tricks modtages gerne.

Jeg fik sidste år fyldt hos Søften Auto, lidt nord for Århus, det
kostede totalt 1000kr for fyldning inkl. sporstof og test af anlægget..

Desværre så kørte det kun indtil jeg skulle bruge det her for en uges
tid siden, kompressoren starter men den køler skutte... så nu får de lov
til at se på den igen Desværre havde han først tid på næste tirsdag.

Tippet er desuden at køre så meget med det som muligt, og skrue op for
varmen istedet for at slukke for det... motion skulle være så godt, også
for A/C anlæg... at mit så har fået al den motion som vejret tillod (det
kørte ikke da det var under 4 grader) og stadig syntes det vil strejke,
så ved jeg nu ikke helt...

Thomas
'96 Nissan Primera

Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-03-07 08:28

On 26 Mar., 12:48, DirtyDy...@gmail.com wrote:
> Og hvis der er nogen der kan fortælle mig hvilken type kølemiddel der
> sidder i sådan en "spand" vil det være dejligt.

Næsten helt sikkert r134a, men det kan du helt sikkert se på en label
enten ved kompressoren eller filteret.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk