Forsikringsskade næsten heloplakering = ga~
Fra : Autocadster

Dato : 25-03-07 20:07

Hvor lang tid har man "garanti" mod rust m.m. hvis man får sin bil lakeret ?

Autocadster / 2620

Fra : Tom

Dato : 25-03-07 20:19

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid har man "garanti" mod rust m.m. hvis man får sin bil lakeret
> ?

Autolakereren giver normalt ikke mere end 1 år, men hvis det er den
autoriserede der sender bilen afsted og han har givet f.eks 12 år, ja så
gælder de 12 år stadig fra købsdatoen

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-07 12:06

Tom wrote:

> Autolakereren giver normalt ikke mere end 1 år, men hvis det er den
> autoriserede der sender bilen afsted og han har givet f.eks 12 år, ja
> så gælder de 12 år stadig fra købsdatoen

2 års reklamationsret må da også hænge ved her .. ??

--
Per, Esbjerg

Fra : Tom

Dato : 27-03-07 20:03

> 2 års reklamationsret må da også hænge ved her .. ??

Jow, jeg tror bare ikke man skal lægge for meget i det. Maleren MALER kun og
INTET andet. Så han kan jo let skyde skylden på mekanikeren som ikke har
sandblæst eller gjort grundbehandlingen godt nok.......og måske har maleren
endda ret i denne antagelse da han jo vitterligt ikke laver andet end at
male bilen

--
Tom