Tredje gang på fem år ...
Fra : Tommy Eriksen

Dato : 21-03-07 23:13

Bleh, nu gider jeg sgu snart ikke flere buler.

I morgen er det 14 dage siden jeg hentede Primera'en hos forhandleren, og i
morges båttede en buschauffør (som desværre ikke længere strejkede) ud over
en stak hajtænder og ind i siden på den.
Heldigvis begrænser personskaden sig til et par rifter og hudafskrabninger
jeg har fået på venstre side af halsen og ansigtet (glasskår fra sideruden),
og så oplevelsen for alle de skoleelever i bussen - naboens datter var med,
og fortalte at de var 4 der måtte ha' krisehjælp.

Ville lige dele min glæde over at ha' haft den nye bil i hele 13 dage ...
*suk*

Anyway, ja, så længe det værste der er sket er mine hudafskrabninger så er
det sgu nok heldigt nok sluppet efter et møde med 10tons vestsjællandsk bus.

Totalt god stil fra forhandleren til gengæld, da vi var færdige med at
skvadre fandt han nøglen frem til en spritny Getz lånebil, som jeg ku' køre
hjem i, efter at Falck havde afleveret Primeraen. De varmeste anbefalinger
herfra til Harry Mikkelsen i Ringsted.

Nåja, et par billeder til de interesserede:
Sådan så hun ud for 1½ uge siden (og i morges før kvart i 8):
http://fotoarkiv.com/gallery2/v/bilen/primera18/
....Og nu er det mere a lá det her:
http://fotoarkiv.com/gallery2/v/bilen/primera18/buler/

Sov godt.
/Tommy

Fra : Bruno

Dato : 22-03-07 00:34

Tommy Eriksen wrote:
> [...]
>

> Nåja, et par billeder til de interesserede:
> Sådan så hun ud for 1½ uge siden (og i morges før kvart i 8):

AV, heldig sluppet. Glæd dig over du sad i en moderne bil og ikke en
gamel sag.

Mvh
Bruno

Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 22-03-07 07:19

Ja, som tidligere buschauffør kan jeg kun beklage. Godt, der ikke var mere
fart på de 16 tons...

Og jeg kan kun tilslutte mig det forrige indlæg - godt, du sad i en sikrere,
ny bil... Det var et rigtigt dumt sted, du blev ramt.

Hilsen Allan

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 22-03-07 09:02

"Tina & Allan Fosborg" <tullebo@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Ja, som tidligere buschauffør kan jeg kun beklage. Godt, der ikke var mere
> fart på de 16 tons...

Det er helt ligemeget om han var buschauffør som jeg ser det (bortset fra at
busser og lastbiler selvfølgelig slår en del hårdere i trafikken).
Vi kan alle komme til at lave fejl, og det eneste man så kan gøre når det
sker er sgu at fokusere på at ingen rigtig kom til skade.

Forhåbentlig kan nabotøsen også sprede ordet om at jeg ikke er helt død, når
hun kommer i skole ;)

> Og jeg kan kun tilslutte mig det forrige indlæg - godt, du sad i en
> sikrere, ny bil... Det var et rigtigt dumt sted, du blev ramt.

Ja, som tidligere skrevet er jeg også rigtig glad for den, selv om den ikke
kører ;)

Menok, det var nu også begrænset hvor hurtigt han kørte - han var lige sat i
gang fra en sidevej og skulle dreje til venstre (og følge den vej jeg kørte
på, i samme retning som mig), så han har ikke kunnet samle ret meget fart
sammen.

Nå, håber at høre fra værksted eller taksator i dag, så vi kan finde ud af
hvad der skal ske med den.

/Tommy

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 22-03-07 08:58

> AV, heldig sluppet. Glæd dig over du sad i en moderne bil og ikke en
> gamel sag.

:)
På denne tid sidste år kørte jeg i en let stålorms-angrebet Kadett 1.4i
"Fun", tror måske nok den var blevet lidt mere deform end Nissan'en.
Men ja, jeg gik det meste af dagen i går og var glad for at vi endelig havde
taget beslutningen om at købe en nyere bil for 3-4 uger siden ;)

/Tommy

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-03-07 09:00

On Wed, 21 Mar 2007 23:12:43 +0100 "Tommy Eriksen"
<tommy@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>hjem i, efter at Falck havde afleveret Primeraen. De varmeste anbefalinger

Se lyst på det, du har nu fået lov til at køre Getz...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 22-03-07 09:31

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Wed, 21 Mar 2007 23:12:43 +0100 "Tommy Eriksen"
> <tommy@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

> Se lyst på det, du har nu fået lov til at køre Getz...

Hehe, det er nu en fin nok lille bybil, men jeg håber da ikke jeg skal tulle
Ringsted<->København i den dagligt alt for længe :)

/T

Fra : ks

Dato : 22-03-07 19:25

damn!!! godt du er på banen igen.... snak lige med forsikringen om en
værdiforringelses-erstatning - det var på tale den gang en kvindelig dame
vædrede mig på en parkeringsplads...

mvh
kenneth

Fra : Leonard

Dato : 22-03-07 19:29

On Thu, 22 Mar 2007 19:24:36 +0100, ks wrote:

> snak lige med forsikringen om en
> værdiforringelses-erstatning - det var på tale den gang en kvindelig dame
> vædrede mig på en parkeringsplads...

Hvormange procent var du faldet i værdi?
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 22-03-07 19:56

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> wrote in message
> damn!!! godt du er på banen igen.... snak lige med forsikringen om en
> værdiforringelses-erstatning - det var på tale den gang en kvindelig dame
> vædrede mig på en parkeringsplads...

Tak for tippet :)
Og jo, det var også tanken. Bilen var absolut aldrig skadet inden det her
(havde ikke engang en bilkabule), så jeg skal lige have undersøgt om det gør
en forskel i værdien, og i givet fald hvilken.
Men den er da i det mindste takseret til at blive lavet, hvilket jeg er glad
for - jeg har også lært at sætte pris på masser af airbags og forstærkninger
af kabinen ;)

/Tommy