Motorolie Golf 2
Fra : Daniel

Dato : 20-03-07 16:18

Hvad for noget olie skal jeg fylde på min golf 2 1,6 benziner fra 89?

Den har gået 340000 men går rigtigt godt og bruger ikke / minimalt olie.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 16:39

> Hvad for noget olie skal jeg fylde på min golf 2 1,6 benziner fra 89?
>
> Den har gået 340000 men går rigtigt godt og bruger ikke / minimalt olie.

Jeg ville smide noget semisyntetisk 10-40 på hvis det var mig

Mvh
Morten

Fra : mfn

Dato : 20-03-07 18:22

Smut du en tur i Aldi og køv deres til blot 16-18 kr pr liter.

Det har jeg kørt med i +10 biler og aldrig nogensinde fået problemer af den
grund. (Alle af ældre årgang som din)