Sejler du regelmæssigt Kalundborg-Århus? -~
Fra : Henrik B.

Dato : 19-03-07 18:45

Hejsa.

Er der én herinde, som evt. regelmæssigt sejler fra Kalundborg til Århus,
som kunne tænke sig at få et bidrag til færgebilletten?

Jeg har 4 fælge, som jeg skal have fragtet fra Kalundborg, til havnen i
Århus - any takers?

M.v.h.

Fra : tp

Dato : 19-03-07 21:04

> [...]
> som kunne tænke sig at få et bidrag til færgebilletten?
>
> Jeg har 4 fælge, som jeg skal have fragtet fra Kalundborg, til havnen i

kan man ikke stadig bare betale for at sætte en pakke på dækket hvis den så
bliver samlet op i den anden ende? det mener jeg bestemt man kunne
førhen....

Fra : Henrik B.

Dato : 20-03-07 08:16

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> kan man ikke stadig bare betale for at sætte en pakke på dækket hvis den
> så bliver samlet op i den anden ende? det mener jeg bestemt man kunne
> førhen....

Jooeee da, men jeg gider sgutte betale en pris som svarer til færges samlede
brændstofforbrug, den pågældende dag..

M.v.h.

Fra : tp

Dato : 20-03-07 08:45

"Henrik B." <>> kan man ikke stadig bare betale for at sætte en pakke på
dækket hvis den

> Jooeee da, men jeg gider sgutte betale en pris som svarer til færges
> samlede brændstofforbrug, den pågældende dag..

jeg er ret overbevist om at du får det LIDT billigere

Fra : Henrik B.

Dato : 20-03-07 09:46

> jeg er ret overbevist om at du får det LIDT billigere

Ja, men jeg ville stadig billigere kunne sende dem med en tilfældig
fragtmand, som ovenikøbet får timeløn, samt skal ligge lastbil til...

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Møller

Dato : 20-03-07 16:59

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ja, men jeg ville stadig billigere kunne sende dem med en tilfældig
> fragtmand, som ovenikøbet får timeløn, samt skal ligge lastbil til...

Jeg fald lige over din vignet
og skrive!

det hedder "lægge" lastbil til

Møller

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-03-07 17:02

"Møller" <eam@get2net.dk> writes:

> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg fald lige over din vignet
> og skrive!
>
> det hedder "lægge" lastbil til

Kommer vel an på om han kender en kvindelig bilforhandler...

Fra : Henrik B.

Dato : 20-03-07 18:01

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer vel an på om han kender en kvindelig bilforhandler...

))

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Henning

Dato : 20-03-07 12:56

On Mon, 19 Mar 2007 21:03:54 +0100, "tp" <skodskod@yahoo.com> wrote:

>kan man ikke stadig bare betale for at sætte en pakke på dækket hvis den så
>bliver samlet op i den anden ende? det mener jeg bestemt man kunne
>førhen....
Det var sikkert før frygten for bomber og anden terror var så udbredt
som i dag.

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 19-03-07 21:06

> Jeg har 4 fælge, som jeg skal have fragtet fra Kalundborg, til havnen i
> Århus - any takers?

Prøv på gomore.dk

Vh Rune

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-03-07 10:28

"Rune S. Larsen" <not@working.email> writes:

> Prøv på gomore.dk

gomore? Gå straks til læge inden det går udover fertili... Øh, nånej.

<Indsæt selv vittigheder om gummi på, hello sailor, osv.>

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 21-03-07 00:01

Peter Dalgaard skrev:

> gomore?

Ja, Gomore.dk! Et glimrende site, hvis man skal køre en længere tur, har
plads til passagerer og ikke har noget imod et par hundredelapper ned i
foret. Jeg har 2 gange haft en med når jeg kører Jylland-Kbh - så er der
også en at snakke med :)

En af dem, der tilbyder at køre, kan nok overtales til at tage fælgene
med for en lille betaling. Det kræver at man kan stole på ham/hende, men
hvis man selv opsøger dem, der annoncerer og tager bilens nummer sååå.

> Gå straks til læge inden det går udover fertili... Øh, nånej.
>
> <Indsæt selv vittigheder om gummi på, hello sailor, osv.>

Aner ikke hvad du mener. Forklar venligst.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-03-07 00:11

> [...]
> hvis man selv opsøger dem, der annoncerer og tager bilens nummer sååå.

> Aner ikke hvad du mener. Forklar venligst.

Prøv at læse m'et som et dobbelt n... Hvis det heller ikke virker, så
gi'r jeg op.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-03-07 21:49

Henrik B. wrote:

> [...]
> Århus, som kunne tænke sig at få et bidrag til færgebilletten?
>
> Jeg har 4 fælge, som jeg skal have fragtet fra Kalundborg, til havnen

Hmm.der må da stadig være nogen der har gang i "stafetten" ?

Mvh. Uffe Ravn