Forskel på Skoda Fabia Combi udstyrsmodell~
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 18:23

Hej,

Nogen der har en liste over hvad forskellen er på comfort og ambiente udstyr
eller hvad de hver især indeholder og evt. hvilke årgange der kunne fås med
hvad.

Mvh. Ulrich

Fra : Brian

Dato : 19-03-07 18:33

"Ulrich Sørensen" <ulrich dot sorensen at mailme dot dk> skrev i en
meddelelse news:45fec6ee$0$52128$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej,
>
> Nogen der har en liste over hvad forskellen er på comfort og ambiente
> udstyr eller hvad de hver især indeholder og evt. hvilke årgange der kunne
> fås med hvad.

Da vi kiggede på Fabia stod alle udstyrsmodeller på deres hjemmeside (i en
PDF)

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 19:13

> Da vi kiggede på Fabia stod alle udstyrsmodeller på deres hjemmeside (i en
> PDF)

Det er rigtig, men der er ikke længere noget der hedder comfort

Mvh. Ulrich

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 20-03-07 11:18

"Ulrich Sørensen" <ulrich dot sorensen at mailme dot dk> skrev i en
meddelelse news:45fed29d$0$52172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

www.skoda.dk

Modeller - udgåede modeller...

Der er der en masse

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 19:06

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenFJERN@get2net.dk> wrote in
message news:45ffb4bd$0$99262$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Ulrich Sørensen" <ulrich dot sorensen at mailme dot dk> skrev i en
> [...]

Takker - det er jo øjnene man først bliver blind på

Mvh. Ulrich

Fra : Anders Majland

Dato : 22-03-07 17:34

> Takker - det er jo øjnene man først bliver blind på

Modelskiftet 2004/2005 gav udover ligegyldige ting som at tågelygterne blev
runde istedet for firkantede og en anden farve på interiøret ESP og
aircon/fartpilot pakke til en lille merpris. Men jeg er ikke sikker på at
alle ambiente har ESP eller om det var tilvalg - men vil du have aircon kan
du godt nøjes med at søge på ambiente.

Jeg har lige idag skrevet under på en større bil (c5) så vores fabia er
snart tilovers. Men på annoncen herunder. Vi har været rigtig glade for den
og tør godt anbefale den. I den klasse er der kun postmand per bilerne der
kan slå dens 420liter bagagerum. Og køre man under 20/25000km om året og
ikke for meget højfarts motorvej så overvej også den lille benziner. Vores
gennemsnit er på 15,9km/l og det selvom vi regelmæssigt kører med trailer
eller noget på taget. Ejerafgiften er også meget lav 760/halvårligt og
selvom benzinerne er dyre som brugte er der afskrevet endnu mere på diesel
udgaverne-

Mvh
Anders Majland
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Show=overviev&AdId=66955&Source=2&setbackforth=1