Autolakering
Fra : /Peter

Dato : 18-03-07 11:43

Hvem i Nordjylland 9900 området,
kan omlakere en lille Honda Civic
for ca. 5.000 Kr -privat eller firma?

Venligst
Peter

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-07 14:29

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
news:45fd17be$0$8214$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvem i Nordjylland 9900 området,
> kan omlakere en lille Honda Civic
> for ca. 5.000 Kr -privat eller firma?

Mener du total omlak?
Til den pris tror jeg du skal regne med at få hvad du betaler for. Vi skal
nærmere på minimum det dobbelte hvis den laves orange.

/Dennis

Fra : /Peter

Dato : 18-03-07 14:43

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:45fd3e83$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
>
> Mener du total omlak?
> Til den pris tror jeg du skal regne med at få hvad du betaler for. Vi
> skal nærmere på minimum det dobbelte hvis den laves orange.

Jeg ved det, ca. 15.000 hos autoriseret, men nu er det alternativer jeg
søger,
f.eks. nogle uatoriserede der kan noget med en sprøjtepistol, i
hjemmegaragen.

Fra : Klaus G.

Dato : 18-03-07 18:22

> Jeg ved det, ca. 15.000 hos autoriseret, men nu er det alternativer jeg
> søger,
> f.eks. nogle uatoriserede der kan noget med en sprøjtepistol, i
> hjemmegaragen.
Som Dennis nævner, så bliver resultatet derefter. Der skal ikke meget støv
til, så ser lakken ud af pommern til...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 19:40

> Hvem i Nordjylland 9900 området,
> kan omlakere en lille Honda Civic
> for ca. 5.000 Kr -privat eller firma?

glem alt om at det koster 15K, de andre aner jo ikke hvad tingene koster..
se f.eks.
http://www.amagerautolakering.dk/autolakering.htm

og de andre ligger i ca samme prisgruppe..

Mvh
Morten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-03-07 19:54

on 18-03-2007, Morten Juel supposed :

> glem alt om at det koster 15K, de andre aner jo ikke hvad tingene koster.. se
> f.eks.
> http://www.amagerautolakering.dk/autolakering.htm

Nu skal du jo så lige huske at de priser er ex moms - og nå ja, det her
påvirker nok også prisen:

"Priserne er excl. af-/påmontering i forbindelse med lakeringen, samt
reparation af gennemtæringer og større buler (separat pris aftales)."

Så hva mon det egentlig koster?

Fra : Tom

Dato : 18-03-07 20:14

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Priserne er excl. af-/påmontering i forbindelse med lakeringen, samt
> reparation af gennemtæringer og større buler (separat pris aftales)."

Et godt og realistisk bud er små 30.000 kr hvis alt skal laves. Der vil
altid være små rustpletter som jo også gerne skulle laves og ikke bare
overmales og alt skal afmonteres

Man kan også bare køre til polen og få det lavet for en særdeles fornuftig
pris

--
Tom

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-03-07 20:25

Tom used his keyboard to write :

> Et godt og realistisk bud er små 30.000 kr hvis alt skal laves. Der vil altid
> være små rustpletter som jo også gerne skulle laves og ikke bare overmales og
> alt skal afmonteres

Det syns jeg også lyder mere realistisk.

Jeg havde for et års tid siden en lille lakskade på min bil:
http://hs235.dk/kofangerskade/DSCF0002.JPG

Forsikringen fik en retning på 2800kr for at få den lavet - og den pris
er efter de 489kr rabat forsikringen har fået er trukket fra.
Resultatet er også rigtig pænt, man kan slet ikke se det selvom man ved
hvor skaden var.

Når de tager så meget for så lidt arbejde tør jeg slet ikke tænke på
hvad det ville koste hvis hele bilen skulle have været omlakeret.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-07 20:25

> [...]
>
> "Priserne er excl. af-/påmontering i forbindelse med lakeringen, samt
> reparation af gennemtæringer og større buler (separat pris aftales)."

Er alle steder ikke det?
Automaleren her i byen siger direkte de ikke ejer en svensknøgle og på ingen
måder vil have noget med adskildelse af bilen og gøre

/Dennis

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-03-07 20:32

Dennis Pedersen pretended :

> Er alle steder ikke det?

Det er det sikkert - men det betyder altså at prisen slet ikke er så
langt fra 15K som der gives udtryk for.

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 22:59

> Det er det sikkert - men det betyder altså at prisen slet ikke er så langt
> fra 15K som der gives udtryk for.

jo men man kan da lige skille bilen ad, men self hvis du skal ha nogle til
at lave ALT, så er det klart prisen er høj, men hvis man vil ha en god pris
kan man jo lave noget selv..

Mvh
Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-07 20:20

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> skrev i en meddelelse

> glem alt om at det koster 15K, de andre aner jo ikke hvad tingene koster..
> se f.eks.
> http://www.amagerautolakering.dk/autolakering.htm
>
> og de andre ligger i ca samme prisgruppe..

Ah det kommer vel an på så meget.
Herovre på vestkysten kostedet det f.eks 5k orange kun for for/bag kofanger
og front+bagklap.
Med kvitering omkring 50% ekstra.

Såe det er ikke alle steder det er ligeså billigt som ovenfor :)

/Dennis