Jubiii....
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 19:10

Så er min gamle 89'er Sierra 2.0i DOHC st.car synet i dag - ingen fejl
registreret ved køretøjet..
- 2 år mere i trafikken med den gamle velkørende dame..

Til gengæld væltede min kone på trædecykel i formiddags og brækkede højre
arm
- Så der blir ingen gearskift på den konto i nogle uger...

Vh. Per

Fra : Tom

Dato : 16-03-07 19:19

"Per" <perPUNKTUMladingSNABELAemail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er min gamle 89'er Sierra 2.0i DOHC st.car synet i dag - ingen fejl
> registreret ved køretøjet..
> - 2 år mere i trafikken med den gamle velkørende dame..

Tillykke
Tja min skal også afsted om et par måneder,

> Til gengæld væltede min kone på trædecykel i formiddags og brækkede højre
> arm
> - Så der blir ingen gearskift på den konto i nogle uger...

Sikke da et held i uheld at man som passager ikke skal bruge armen. Det
havde nok været værre hvis det var dig fordi så kunne I jo slet ikke komme
ud at køre :o

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 19:26

On Fri, 16 Mar 2007 19:09:59 +0100, "Per"
<perPUNKTUMladingSNABELAemail.dk> wrote:

>Så er min gamle 89'er Sierra 2.0i DOHC st.car synet i dag - ingen fejl
>registreret ved køretøjet..
>- 2 år mere i trafikken med den gamle velkørende dame..

Velkørende??..........og 2 år mere i tragikken med en
Sierra.....hmmmm.......)
Og tillykke og held og lykke med de næste km

>Til gengæld væltede min kone på trædecykel i formiddags og brækkede højre
>arm
>- Så der blir ingen gearskift på den konto i nogle uger...

Hun skal da alligevel bruge venstre arm, når du lader hende få lov
)
Men shit happens.........desværre.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Tom

Dato : 16-03-07 19:29

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Hun skal da alligevel bruge venstre arm, når du lader hende få lov
> )

Hvis man ikke kan bruge armen, så må man bruge hovedet

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 16-03-07 19:34

> Til gengæld væltede min kone på trædecykel i formiddags og brækkede højre
> arm
> - Så der blir ingen gearskift på den konto i nogle uger...
Hvilke "gearskift" ? Wakka wakka? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 10:12

> [...]
> registreret ved køretøjet..
> - 2 år mere i trafikken med den gamle velkørende dame..

Tillykke.
Jeg kan btw. også køre mindst 2 år mere i min.
Synsmanden mente dog, næste syn IKKE vil
blive et problem, med den stand den har idag...
Så 4 år mere sku' ikke være et problem..(o: