Sommerdæk nu?
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 19:15

Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
Mon ikke det er ved at være tid?

/Morten

Fra : Mette & Michael

Dato : 11-03-07 19:33

"Morten" <-> skrev i en meddelelse
> Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
> Mon ikke det er ved at være tid?
>
> /Morten

Ville være dejligt, meen tror nu nok at jeg, påtrods a' at storken er set i
DK, venter et par uger endnu

Mvh.
Michael

Fra : Brian S Jensen

Dato : 11-03-07 19:37

"Morten" <-> skrev i meddelelsen
> Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
> Mon ikke det er ved at være tid?
>
> /Morten

Det er jo ikke til at svare på, men jo tættere på sommer vi kommer, jo
mindre er sandsynligheden for sne

Jeg sætter mine på så snart jeg får tid til det !

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528i Steptronic
Toyota Previa 2.4i

Fra : Martin Vollert

Dato : 11-03-07 20:13

Morten skrev:
> Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
> Mon ikke det er ved at være tid?
>
> /Morten

Mine ryger på i morgen... ville ha dem på idag men havde ikke tid.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 11-03-07 20:22

"Morten" <-> skrev i en meddelelse
> Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
> Mon ikke det er ved at være tid?

Jeg har kørt med sommerdæk hele vinteren :)

Man skal bare tage til Orlando når første sne falder, komme tilbage, og tage
til Isla Margarita når anden omgang falder :)

Mvh
Jacob

Fra : Tom

Dato : 11-03-07 20:29

"Jacob Rungwald" <jacob*hest*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tage
> til Isla Margarita når anden omgang falder :)

man kan da også bare nøjes med at bo i sdr.jylland

--
Tom

Fra : Møller

Dato : 11-03-07 21:31

"Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote in message

> "Jacob Rungwald" <jacob*hest*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> man kan da også bare nøjes med at bo i sdr.jylland

Ja så slipper man helt for vinterdæk i en vinter som 06/07, og så er der
vist mange betjente i Kbh. fra sdr.jylland, for her er holdningen den samme:
http://www.berlingske.dk/bilen/artikel:aid=872072

Møller
På sommerdæk nu

Fra : Ole Jensen

Dato : 11-03-07 23:14

Morten <-> wrote:

> Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
> Mon ikke det er ved at være tid?
>
> /Morten

Jeg har to terminer for dækskifte.

Første weekend i november, og første weekend i april.
Der skifter jeg dæk.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-03-07 15:41

"Morten" <-> skrev i en meddelelse
> Jeg tror at jeg vil sætte sommerhjulene på bilen i aften (i garagen).
> Mon ikke det er ved at være tid?

Hej

_Hvis_ nu der kommer noget nattefrost/rim og man laver buler, så er det at
man skal til at kalde sig selv for en idiot, og der er ikke spor sjovt.
Jeg venter nu lige lidt endnu, og så længe vinterdækkene er på bilen, så
slides der jo ikke på sommerdækkene

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"