Ny mirakelkur eller??
Fra : Fam. Olsen

Dato : 11-03-07 15:13

Hej folks.

Faldt lige over denne side: http://www.rvs-tec.dk/

Er dette produkt et nyt et eller har det eksisteret længe?

Og virker det så mon??

MVH Niels

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-03-07 16:02

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folks.
>
> Faldt lige over denne side: http://www.rvs-tec.dk/
>
> Er dette produkt et nyt et eller har det eksisteret længe?
>
> Og virker det så mon??

Det virker også at skifte luft i dækkene, så de ikke rådner så hurtigt
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 11-03-07 16:25

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folks.
>
> Faldt lige over denne side: http://www.rvs-tec.dk/
>
> Er dette produkt et nyt et eller har det eksisteret længe?

TEC2000? ..:)

> Og virker det så mon??

Uden tvivl, mest fordi din tegnebog bliver XXXXkr. lettere ;)).

Fra : Fam. Olsen

Dato : 11-03-07 20:26

> TEC2000? ..:)

Aner det ikke. Det må ham Olesen vide.....

> Uden tvivl, mest fordi din tegnebog bliver XXXXkr. lettere ;)).

Ka sgutte se hvordan det at tegnebogen bliver lettere skulle gøre en motor
som ny.

MVH Niels

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 12-03-07 17:45

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse news:45f45908$1$52092

> Aner det ikke. Det må ham Olesen vide.....

måske...

> Ka sgutte se hvordan det at tegnebogen bliver lettere skulle gøre en motor
> som ny.

For tankens kraft kan meget. Er du stærk i troen, kan alt lade sig gøre.
Filmen knækker først, når du forsøger at tegne det ;)).

Fra : Fam. Olsen

Dato : 12-03-07 19:58

> For tankens kraft kan meget. Er du stærk i troen, kan alt lade sig gøre.
> Filmen knækker først, når du forsøger at tegne det ;)).

ÅRMMMMMMMM ÅRMMMMMMM ÅMMMMMMM
jeg tror der ligger en million i kontanter i baggagerummet på min

Øv det virker ikke.

MVH Niels