MC udlejning i Italien ?????
Fra : Bagge

Dato : 02-07-01 16:04

Jeg står for at skulle en lille tur til Italien - desværre ikke på MC - men
øjner muligheden for måske at få tid til at køre et par dage hvis jeg kan
finde en udlejer.

Nogle som kender udlejere i den syd-østlige del af Gardasøen ??
- Nærmere bestemt Bussolengo ml. Verona og søen

Eller evt et site med en oversigt over udlejere ??

På forhånd tak

Morten
GSX600F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-07-01 17:27

Jep. Når du køre fra Pacengo (en af de sydligste byer, undskyld hvis det
ikke er stavet rigtigt) og langs vandet mod Simione (ligger på den lille
halvø), så ligger der en forhandler på venstre side, som både udlejer
choppere og sportsmc'er. Og der kan du for øvrigt også købe Dainese tøj.
Jeg husker desværre ikke hvad den by hedder som den ligger, men den ligger
helt ud til vejen, så du kan næsten ikke undgå at se den.

God tur.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jon Larsen

Dato : 02-07-01 17:55

> [...]
> Jeg husker desværre ikke hvad den by hedder som den ligger, men den ligger
> helt ud til vejen, så du kan næsten ikke undgå at se den.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeg står også og skal til Italien.. Skal bo på en campingplads nær Lazise
som ligger lige ud til Garda-søen... Ved du evt. hvad det koster at leje
MC'er der nede ???
Er det ude på selve halv-øen mod Sirmione ????
Efter Pacengo kommer Pechiera og derfter er næste størrer by Colombare....

Puuuhhhh. hvor jeg glæder mig til at komme ned til Ducatierne ( og
Garda-land for den sags skyld!!!!

--
MVH.
Jon larsen.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 02-07-01 19:54

hvad er det lige der er så fedt ved garda søen ?

der er fyldt med dumme tyskere over det hele folk vader på vejen som det
passer dem.

priserne er helt i vejret.?????

Lasse
CBR1000f & KArin
og vi er død misundelige over alle dem der skal afsted

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-07-01 21:03

Mht. prisniveau, så kan jeg anbefale at glemme alt om at udse en plads i fx.
DCU bogen, det er simpelthen nogen rigtig dyre pladser og så er de ikke
engang særlig gode.
Gå efter dem, som ikke har noget samarbejde med store organisationer. Jeg
fandt en plads Pacengo i '96 hvor en overnatning kostede 40 kr/pers. Der var
gode toiletforhold og langt flere faciliteter, og der var vagter ved
indgangen som tjekkede alle der kørte ind og ud.
Eftersom den var ret ukendt, ja så var der ikke særlig mange tyskere (eller
danskere), de fleste var "lokale". Men generelt er det rigtigt, at der er
rimelige mange turister omkring søen, nok også lidt for meget til min smag.

Og så er der ikke langt til Dolemitterne. Der skal jeg selv ned i år, men
regner dog højst med en overnatning i området.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-07-01 20:54

Jeg husker ikke priserne og jeg lejede da helle ikke en. Men mener ikke de
var overraskende dyre, så ville jeg sikkert kunne huske det. Nu du nævner
Pechiera, så tror jeg faktisk det var der.

Fra : Jon Larsen

Dato : 02-07-01 21:22

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var overraskende dyre, så ville jeg sikkert kunne huske det. Nu du nævner
> Pechiera, så tror jeg faktisk det var der.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det skal nok passe...Har været igennem der et par gange og der ligge en
Mc-shop der...
Tror da liiiiiiiiiiiiiiiige man skal kigge forbi der .-)

Ang. priser.. Så er Camping Spaggia D'oro ikke det dyreste sted.
Det er ejet af en dansk dame og hendes italienske mand...
Også her er der vagter ved lågen både ved indgangen og nede ved stranden...
De veksler danske kr. til Lire og giver bedre kurs end banken, og de tar
ikke gebyr for at veksle..

Og nej... Jeg arbejder ikke for dem.... !!!!!!!!!!!!!!!!
Vil såmænd bare oplyser, så andre kan samligne....

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-07-01 08:30

"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
stranden...
> De veksler danske kr. til Lire og giver bedre kurs end banken, og de tar

Damn.. Har været der 6 år i træk nu.. En ok campingplads, men skal desværre
ikke lige derop i år (tidl. svigerforældre´s stamplads..) ellers en skam et
D.F.M "træf" i italien kunne da være lidt blæret.. uanset hvor mange der så
deltog kunne vi jo nok har det sjovt...

Hvis der er nogen området der kunne være på til en eftermiddagsøl og lidt
snakken MC. så dukker jeg op omkring d22-23juli og bliver en dag eller 2..

Hilsen

Morten Dahl
- desv. i madkassen til italien igen