Olie på dækket
Fra : Lars

Dato : 16-03-07 08:53

Hej Gruppe.

Min nabo på vinterpladsen har svinet med olie.
Desværre var jeg ikke opmærksom på det og nu er der "nydelige" olie-fodspor
på mit dæk!

Hvordan fjerner jeg lettest oliespor på dækket?

mvh
Lars

Fra : Hanne og Hans

Dato : 16-03-07 12:25

Grundrens.
Hans.

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-07 13:31

Lars skrev:
> Min nabo på vinterpladsen har svinet med olie.
> Desværre var jeg ikke opmærksom på det og nu er der "nydelige"
> olie-fodspor på mit dæk!
>
> Hvordan fjerner jeg lettest oliespor på dækket?

Hvilken type dæk er der tale om?

Fra : Lars

Dato : 16-03-07 15:58

> Hvilken type dæk er der tale om?

Den med grundrens vil jeg lige prøve i morgen.
Det er et almindeligt glasfiberdæk (nupret) !

Lars

Fra : ThomasB

Dato : 16-03-07 16:42

"Lars" <lh@dsh-o.dk> skrev i en meddelelse

> Den med grundrens vil jeg lige prøve i morgen.
> Det er et almindeligt glasfiberdæk (nupret) !

Ok - jeg ville nu vælge noget Boatrubbing eller Boatpolish (Hempel) - der er
petrolium i, som opløser olien.