Hvilken mc-garage?
Fra : Søren Svenningsen

Dato : 18-03-07 10:05

Hej.

Jeg har brug for en ny mc-garage. Min mc står ude hele sæsonen så jeg har
brug for en der kan klare alt slags vejt og som er stabil. Det er vigtigt at
den ikke smelter når den rammer en varm udstødning. Er der nogen der kan
anbefale en der er rimelig "varmefast"?
Og hvor?
På forhånd tak.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 18-03-07 10:18

Søren Svenningsen skrev:
> [...]
> den ikke smelter når den rammer en varm udstødning. Er der nogen der kan

Hej Søren

Se den her hos Louis:
http://www.louis.de/_30207d61c5b5ba704ade8a6dee4c957b93/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=560&wgr=350&list_total=16&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10005186

Ifølge beskrivelsen skulle den kunne klare at blive krænget over en varm
maskine (det står der ikke ved de andre hos Louis, så det skal nok være
rigtigt).

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Poul Dürr Pedersen

Dato : 18-03-07 11:01

"Søren Svenningsen" <Hobbitten@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at den ikke smelter når den rammer en varm udstødning. Er der nogen der
> kan anbefale en der er rimelig "varmefast"?

Jeg har købt Helds og er yderst tilfreds med den. Der er varmefast til
250grader og har ventilationshuller.
Jeg købte den i http://www.mc-importen.dk/ nær Skanderborg.
De har den billigere til 498,- i
http://www.mcbixen.dk/product.asp?product=121&sub=29&page=1
--
Poul Dürr Pedersen
Yamaha Fazer FZS 600 S

Fra : Armand

Dato : 18-03-07 11:36

"Søren Svenningsen" <Hobbitten@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har brug for en ny mc-garage. Min mc står ude hele sæsonen så jeg har
> brug for en der kan klare alt slags vejt og som er stabil.

Betænk lige at det vand der kommer med fra oven er i relativ fast form og
formedelst løber af overfladerne, hvorimod den damp du efterlader
motorcyklen i indenunder "hætten" er allestedsnærværende!
Dertil kommer sliddet på diverse lakerede flader når materialet blafrer i
vinden, for ikke at nævne den forstærkede risiko for at vinden vælter
ekvipagen

Men det lyder som du hár haft en mc-garage og derved allerede har gjort dine
erfaringer :-/

--
Armand.

Fra : Ulvir

Dato : 18-03-07 14:07

Armand wrote:

> Betænk lige at det vand der kommer med fra oven er i relativ fast
> form og formedelst løber af overfladerne, hvorimod den damp du
> efterlader motorcyklen i indenunder "hætten" er allestedsnærværende!

Da en kammerat og jeg var på MCCamping gjorde vi følgende iagtagelse-
Efter en nat i det fri ved siden af teltet var min Mc våd af dug.
Efter en nat tildækket med McGarage var min kammerats maskine lige så våd.
Ved eftertanke var det nok fordi maskine var jo varm, og varm luft
indeholder mere fugt end kold luft. Da det hele blev afkølet i løbet af
natten kom der dugdannelse, li'som på min maskine der stod ved siden af. Så
det.. Kammeraten smed sin McGarage ad helvede til, (det var en fødelsdag
gave fra hans velmenende lillesøster) da vi deler en 'almindelig' garage
derhjemme.

Mvh- Ulvir.

Fra : Søren Svenningsen

Dato : 18-03-07 16:35