Saltning.
Fra : Ulvir

Dato : 14-03-07 22:11

Nu salter de omkring Skive. Vej temperaturen er 6 - 7 grader. Vejrudsigten
siger omkring 5 grader inat. Der er tørt. Hvad fanden tænker de på?

--
Mvh/Regards- Ulvir.

Jeg er ikke racist. Jeg har farvefjernsyn.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-03-07 22:21

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh/Regards- Ulvir.
>
> Jeg er ikke racist. Jeg har farvefjernsyn.

Efter den milde vinter ligge importørerene inde med ikke ubetylige
overskudslagre af salt. Får de ikke afsat det inden sæsonen er helt slut -
ja - så mister de mange penge. Deres ansatte ender på støtten og belaster
samfundet. Firmaet lukker med stor gæld til både skat og moms - for ikke at
glemme øvrige kreditorer.
Alt i alt er det billigere for samfundet at amterne gør en målrettet indsats
for at befri deres stakkels underleverandører for deres overskudlagre inden
det blir helt grotesk at sprede skidtet ud på vejene - i det mindste ser det
sådan ud for en tjenestemand.

Den korte: de er alle sammen ravende gale !
--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Bongo

Dato : 14-03-07 22:25

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu salter de omkring Skive. Vej temperaturen er 6 - 7 grader.
> Vejrudsigten
> siger omkring 5 grader inat. Der er tørt. Hvad fanden tænker de på?

Samme i Svendborg. Store gule saltkorn på en tør vej og 5-8grader. Det er
ikke engang anmeldt. Anyways, det bliver vinter igen i weekenden så vi kan
godt rulle raketterne ind igen. :(

Vh Bongo

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-03-07 22:53

Anyways, det bliver vinter igen i weekenden så vi kan
> godt rulle raketterne ind igen. :(
>
> Vh Bongo

No Way - om jeg så skal montere sneplov på cyklen

Kim

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 15-03-07 09:10

Kim Olsen wrote:
> Anyways, det bliver vinter igen i weekenden så vi kan

> No Way - om jeg så skal montere sneplov på cyklen
>
> Kim

HØRT! Når først proppen er tage a' så er ingen vej tilbage :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : Rene Joergensen

Dato : 14-03-07 23:31

Bongo <askfor@address.com> wrote:

> Samme i Svendborg. Store gule saltkorn på en tør vej og 5-8grader. Det er
> ikke engang anmeldt. Anyways, det bliver vinter igen i weekenden så vi kan
> godt rulle raketterne ind igen. :(

Det ville jo kræve at den var kommet ud

--
-René
FZR600, nu med ny motor i stellet, men endnu ikke køreklar.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 15-03-07 13:33

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke engang anmeldt. Anyways, det bliver vinter igen i weekenden så vi kan

Er du blevet skør - jeg skal s'gutte påføre mig selv en forårsdepression med
fuldt overlæg!

ScooterBo

Fra : CL

Dato : 14-03-07 22:31

Ulvir wrote:
> Nu salter de omkring Skive. Vej temperaturen er 6 - 7 grader.
> Vejrudsigten siger omkring 5 grader inat. Der er tørt. Hvad fanden
> tænker de på?

Prøv at se på hoved kortet der står der at den seneste saltnig var 10/03
Såee skal man ikke gætte på at det en fejl ?

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Ulvir

Dato : 14-03-07 23:08

CL wrote:

> Prøv at se på hoved kortet der står der at den seneste saltnig var
> 10/03 Såee skal man ikke gætte på at det en fejl ?

Bongo siger han har set salt på vejen ved Svendborg 'store gule korn..'

--
Mvh/Regards- Ulvir.

Jeg er ikke racist. Jeg har et farvefjernsyn.

Fra : PMH

Dato : 14-03-07 23:41

"CL" <ddd@ddd.dd> skrev i en meddelelse

> Prøv at se på hoved kortet der står der at den seneste saltnig var 10/03
> Såee skal man ikke gætte på at det en fejl ?
>
> --

Ingen fejl iflg. dette kort..
http://www.vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning

PMH

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-03-07 23:35

On 14 Mar., 22:21, "Jesper Hedegaard" <vir...@ikke.uk> wrote:

> [...]
> sådan ud for en tjenestemand.
>
> Den korte: de er alle sammen ravende gale !

Documentation bitte ?
--
Arne

Fra : Emil

Dato : 15-03-07 11:04

On 14 Mar., 22:21, "Jesper Hedegaard" <vir...@ikke.uk> wrote:
> Efter den milde vinter ligge importørerene inde med ikke ubetylige
> overskudslagre af salt. Får de ikke afsat det inden sæsonen er helt slut -

I Danmark importere vi vist ikke salt, men eksportere der i mod en
del.

http://www.akzonobel.dk/04a.htm

Mvh.

Emil S. Hansen