MC garage i Vejle
Fra : Simon Børresen

Dato : 14-03-07 19:17

Hej

Jeg er flyttet fra Aalborg til Vejle, og vil gerne have min gamle motorcykel
(Kawasaki, 440 LTD) med, men jeg vil gerne have tag over den.

Derfor: Er der nogen der har, eller kender nogen der har en ledig plads i en
garage i nærheden af Aagade i Vejle?

Mvh
/Simon Børresen

Fra : Michael Hansen

Dato : 15-03-07 21:01

Da jeg boede i Vejle for 2 år siden lejede jeg en plads i en aflåst
parkeringskælder til et lille beløb om måneden, den ligger midt i byen skrå
overfor musikteateret. Hans navn/firma navn var noget med ballegaard A/S, så
prøv at ring

Michael

Fra : Simon Børresen

Dato : 16-03-07 15:11