Yamaha XV 500 (26 R)
Fra : EK

Dato : 14-03-07 01:52

Hej i gruppen,

er der nogen der kender til ovenstående model ?
Er det i det hele taget noget at samle på ?
Jeg tænker her på, er der nogen svagheder, man skal se specielt efter, når
man køber ?
Kan man stadig få reservedele til sådan en svend til fornuftige priser?
Er det muligt, at polere motoren op igen når den er blevet grim med årene.
En polering kan vel lade sig gøre, men holder det også ? Kan man evt. bruge
klarlak på en oppoleret motor?
Hvad må man give for en 1985 med 48 kkm på uret ?

På forhånd tak for kommentarer

Mvh
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-07 23:52

"EK" <downloading@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge
> klarlak på en oppoleret motor?
> Hvad må man give for en 1985 med 48 kkm på uret ?

Det er i bund og grund en Yamaha XV 535, mange dele passer sammen med den
fra motoren.
Værre er det med det ydre, men her kan man hente enklte dele fra de større
750 og 920cc
En XV 500 er fra 1983 og hvad skal man give??

--

Venlig hilsen
Flemming Disc