nanocover..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-03-07 12:14

Hej NG

Er der nogen som har prøvet det her "wunder"-middel til fælgene, virker det?

Jeg tænker især på bagfælgen, den herlige kombination af kædeolie, støv
og div skidt som efterlader os i timevis på knæ bag MC'en med en
pudseklud i hånden. Det ville jo være rart hvis der fandtes en nemmere
løsning

Thore

Fra : itytrree

Dato : 11-03-07 15:27

Jeg har prøvet det på bilen for over et år siden.
Jeg behandlede et forhjul og et baghjul (OZ racing alufælge) og lod to
behandle normalt med fælgrens.
Efter 20000km kørsel og alm vaskehal vask, var det tid til at skifte til
vinterfælge og dermed nærmere eftersyn og rengøring af de nano-behandlede
dele.
Konklusion: der var INGEN forskel....

det er blot mine 2-bits

CC- vfr750

Fra : EK

Dato : 13-03-07 23:41

SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45f3e4a2$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej NG

KLIP?

> [...]
> og div skidt som efterlader os i timevis på knæ bag MC'en med en
> pudseklud i hånden. Det ville jo være rart hvis der fandtes en nemmere

Der findes skam også en nemmere løsning - køb en maskine med kardantræk

Mvh
Erik