Hvorfor Harleykører ikke, eller ikke
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 06-03-07 22:42

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-07 22:48

"hamselv (dkmc)" <hampselv@PISTVAEKgmail.com> skrev i en meddelelse
news:45ede020$0$5739$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.tonyrogers.com/humor/harley_wave.html
>
> hehe

Øv surt !,for det er da godt nok en fin maskine, men det er jo ikke
maskinens skyld at han er en klovn

Ville da godt trille en Søndags tur på såån en Road King Classic engang i
mellem

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : joppe

Dato : 06-03-07 22:57

Han brugte vist alle pengene på mc og sparede lædertøjet. Trøjen er
også lidt ubehagelig at få pillet ud af sårene. Når man endag rammer
asfalten bliver man glad for at ha købt kvalitet!
Pas på jer selv! andre gør ikke
Jesper

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-07 01:04

"joppe" <jesperbjerregaard@gmail.com> writes:

> Han brugte vist alle pengene på mc og sparede lædertøjet. Trøjen er
> også lidt ubehagelig at få pillet ud af sårene. Når man endag rammer
> asfalten bliver man glad for at ha købt kvalitet!

Tjah. ved kørsel i den varme tid i f.eks. Californien er det faktisk
en afvejning.

Man KAN simpelthen ikke køre i det tunge outfit. Jeg havde også alle
de gode intentioner, da jeg skulle køre derovre, men den barske
virkelighed fik overtaget.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-07 07:57

joppe wrote:
> [...]
> også lidt ubehagelig at få pillet ud af sårene. Når man endag rammer
> asfalten bliver man glad for at ha købt kvalitet!

Hvad jeg ikke forstår er hvorfor han stod af - cyklen er jo bare nede i
25-30 graders hældning eller så. Modkørende måske?

Ja ja den skraber da en smule, med det er vel ingen hindring :
http://www.youtube.com/watch?v=rH60BQuU-po (30 sek. inde)

--
vh
Torben

Fra : Ulvir

Dato : 07-03-07 12:27

Torben Scheel wrote:
> Ja ja den skraber da en smule, med det er vel ingen hindring :
> http://www.youtube.com/watch?v=rH60BQuU-po (30 sek. inde)

De store plader til hans gummistøvler gi'r sig måske slet ikke som
fodstøtter gør og bør?

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 13:18

> http://www.youtube.com/watch?v=rH60BQuU-po (30 sek. inde)

Prøv og se 1:23 inde i filmen: Han er heldig at den modkørende ikke
udnytter/fylder hele sin vejbane!

Det kan godt være mcens hjul er på egen vejbane, men ...

//Kim

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-03-07 13:41

> Ja ja den skraber da en smule, med det er vel ingen hindring :
> http://www.youtube.com/watch?v=rH60BQuU-po (30 sek. inde)

Han kører da som en gammel hullet sommerhat !
Det er ihvertfald nogen mærkelige linier han kører, det ser ud som om
han kører efter max. nedlægning, han skærer ihvertfald ind i svinget i
de fleste venstresving....

Kan det passe at sådan en TDM'er ikke kan ryste en 156'er af på sådan
nogle veje ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 07-03-07 14:35

Brian Sørup wrote:
> [...]
> Det er ihvertfald nogen mærkelige linier han kører, det ser ud som om
> han kører efter max. nedlægning, han skærer ihvertfald ind i svinget i
Mjae, nu har han ikke kneesliders på, så han smider cyklen ned i stedet
for kroppen. Hvilket vel også er formålet med videoen: at vise
nedlægning. Alt taget i betragtning tager han da nogle rimeligt
underholdende riscici til ære for Niels Bohr og Albert Einstein i
følgebilen, samt alle os andre.

> Kan det passe at sådan en TDM'er ikke kan ryste en 156'er af på sådan
> nogle veje ?
Der står vist i starten af filmen at der køres konstant med 90-100km/t,
og der er vist heller ingen mening i at køre om kap med den bil man lige
har aftalt skal filme én. Men det er i sandhed et vigtigt spørgsmål og
jeg er sikker på at nogle unge knægte, en på TDM og to i en Opel Kadet,
nok skal slingre usikkert og adrenalinfyldt ned af en lignende vej i en
motoriseret opførsel af det første akavede samleje, og derved besvare
ovenstående spørgsmål uden at efterlade nogen rest af tvivl.

--
Mikkel Hansen

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 07-03-07 18:45

hamselv (dkmc) skrev følgende i meddelelsen
45ede020$0$5739$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> http://www.tonyrogers.com/humor/harley_wave.html
>
> hehe

Man kører heller ikke trillebør med een hånd

Kenn H. Jensen
www.multi-max.dk