indregistrering?
Fra : Lars

Dato : 04-03-07 19:07

Hej.
Jeg skal have indregistreret min mc... hvordan er det nu lige det skal
gøres?
jeg skal have en ansvarsforsikring... når jeg har den kan jeg så bare tage
til syn og få en regning som jeg betaler hos skat.... som giver en
kvittering som jeg kan vise på motorkontoret og bang så er der pladder på
cyklen?
vh Lars

Fra : flopper

Dato : 04-03-07 19:19

Lars har bragt dette til verden:
> [...]
> som jeg kan vise på motorkontoret og bang så er der pladder på cyklen?

øhh er det en importeret, eller har den tidligere været indregistreret
i dk?

flopper

Fra : Lars

Dato : 04-03-07 22:00

"flopper" <odalhan@hotmail.com> wrote in message
> øhh er det en importeret, eller har den tidligere været indregistreret i
> dk?

Jeps den kommer fra tyskland..
vh Lars

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-03-07 19:25

Lars skrev den 04 mar 2007 i

http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=registrering+mc

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Lars

Dato : 04-03-07 22:03

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=registrering+mc

okay tak... gælder de regler stadig? jeg kan se at siden er redigeret 19 feb
2007 så det virker jo helt fint... men tak for siden.
vh Lars

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-03-07 17:04

Lars skrev den 04 mar 2007 i
> okay tak... gælder de regler stadig? jeg kan se at siden er redigeret 19
> feb 2007 så det virker jo helt fint... men tak for siden.

Det var så lidt

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183