Fjedre til forgaffel
Fra : René

Dato : 27-02-07 08:38

Hej Gruppe.
Jeg har set mig lun på nogle HyperPro forgaffel fjedre til min
fireblade. Den danske forhandler findes på www.hyperpro.dk, jeg synes
dog det er lidt pebret (1350 kr. for sættet). Har I nogle forslag til
alternativer, evt. links. Hvis I kender webshopper (i udlandet) hvor
hyperPro evt. sælges så send også gerne disse.
Kort sagt: Hvor skal jeg købe fjedre til min forgaffel, og hvilket
mærke (og her er jeg godt klar over at jeg kan starte en
religionskrig ;) )
Pft.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 27-02-07 08:47

René <rene.nissen@gmail.com> wrote:

> Kort sagt: Hvor skal jeg købe fjedre til min forgaffel, og hvilket
> mærke (og her er jeg godt klar over at jeg kan starte en
> religionskrig ;) )

Hvis du er utilfreds med de danske priser, må du vende næsen mod
udlandet. Ebay er et ganske godt sted at starte med at kigge på priser.

--
-René

Fra : René

Dato : 27-02-07 08:56

On 27 Feb., 08:47, Rene Joergensen <nos...@fzr.dk> wrote:

> Hvis du er utilfreds med de danske priser, må du vende næsen mod
> udlandet. Ebay er et ganske godt sted at starte med at kigge på priser.
>
> --
> -René

Jeg har været på Ebay, men har ikke fundet noget særligt bortset fra
et mærke der hedder k-tech. Nogen som kender dem?

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-02-07 09:26

On 27 Feb., 08:38, "René" <rene.nis...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Kort sagt: Hvor skal jeg købe fjedre til min forgaffel, og hvilket
> mærke (og her er jeg godt klar over at jeg kan starte en

http://www.justfuckinggoogleit.com/

MIZU Motorradtechnik
Weidgang 3-5
D - 78247 Hilzingen
Germany
Tel : 07731-9067-0
Fax : 07731-9067-67
mail@mizu.de
http://www.mizu.de

WILBERS Products GmbH
Alfred Mozerstr. 84
48527 Nordhorn
Germany
Tel : +49 5921 6057
Fax : +49 5921 74099
info@wilbers.de
http://www.wilbers.de

--
Dun@nt

Fra : Buffizan

Dato : 27-02-07 11:50

> Kort sagt: Hvor skal jeg købe fjedre til min forgaffel, og hvilket
> mærke (og her er jeg godt klar over at jeg kan starte en
Hej,
Wilbers og Wirth er rimeligt anerkendte. 2 nye Wirth progressive
forgaffelfjedre fås på ebay.de eller louis.de for 60..100 Euro + porto,,

mvh Erik

Fra : René

Dato : 27-02-07 12:50

On 27 Feb., 11:49, Buffizan <nons...@anywhere.com> wrote:

> Hej,
> Wilbers og Wirth er rimeligt anerkendte. 2 nye Wirth progressive
> forgaffelfjedre fås på ebay.de eller louis.de for 60..100 Euro + porto,,
>
> mvh Erik

Ok, tak for jeres links, og ja jeg har googlet det i forvejen ;). Jeg
har fået tilbudt Øhlins fjedre til 1200 hos F.I. i sorø, så kom bare
med noget religion, hvad bør jeg vælge, trods alt er det jo ikke et
par hundrede der skal afgøre det (selvom man er gammel jyde).
Jeg er fundet nogle K-tech på ebay (uk), til 68 £, men kender
overhovedet intet til dem.

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 06:57

[...]

Nej, men skriver du til Hyperpro her i landet og fortæller din vægt
og mc model, for lige de fjedre og olie som de mener er korekt.
Hygge PD CBR1100t der lige har gjort det samme.

Fra : René

Dato : 28-02-07 21:36

On 28 Feb., 06:57, "Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> wrote:
> [...]
> og mc model, for lige de fjedre og olie som de mener er korekt.
> Hygge PD CBR1100t der lige har gjort det samme.

He, he har netop lige bestilt dem hos hyperPro.dk, desværre er der 3
uger leveringstid, så jeg håber de er ventetiden værd :)))))
Tak for jeres input.