CZ180/12V/1998
Fra : Erik

Dato : 25-02-07 15:33

Jeg har problemer med tændingen, da der er elektronisk tænding, er det svært
at konstatere hvad der er galt.
Jeg håber der er nogen som har erfaring med det.
Jeg prøver at ligge en tegning ind på dk.binære.
Mvh. Erik

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 25-02-07 23:15

Den 25-02-2007, skrev Erik:
> [...]
> Jeg prøver at ligge en tegning ind på dk.binære.
> Mvh. Erik

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2821 spam-mails

Hej Erik

Det eneste råd jeg kan give dig er at kigge forbindelserne igennem.
Min erfaring med Jawa tændinger indskrænker sig til deres 50cc. de har
2 systemer, et der ligner det du har sendt en tegning af.
Det andet er næsten lige sådan, men her er tændspolen separat.
Begge systemer har det med at elektronikken bare dør umotiveret.
Der findes et alternativ, som dog løber op i 117 euro :'(
Det er dog så smart at man kan justere advanceringskurven på det l-)
Lige noget for en totaktsfreak
http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/jawa-cz-trabant-ignition.asp
Kig nederst på siden, der er engelsk anvisning til hvordan man monterer
det på en CZ.
Så kan du jo se om det ligner noget du kender.
Mvh
Niels

Fra : Erik

Dato : 26-02-07 20:02

Tak for ideen det vil jeg prøve at undersøge nærmere.