0-100 på under 2 sekunder
Fra : Martin Bak

Dato : 05-03-07 19:50

Forsvarets legetøj:

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=04-03-2007&cID=1&vId=348713

I dagens udsendelse siger de, at der accellereres fra 0-100 på 1 sekund. Jeg
poster et link når udsendelsen bliver lagt på nettet.

--
Martin

Fra : Martin Bak

Dato : 05-03-07 20:51

> Forsvarets legetøj:
>
> I dagens udsendelse siger de, at der accellereres fra 0-100 på 1 sekund.
> Jeg poster et link når udsendelsen bliver lagt på nettet.

http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=05-03-2007&cID=1&vId=348986

Martin

Fra : Kong Gulerod

Dato : 05-03-07 22:00

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
| poster et link når udsendelsen bliver lagt på nettet.

hvormange tusinde ansatte skal de mon bruge for at holde dem i
luften....flyvevåbnet har jo ca 5000 ansatte, de kan holde 19 F16 og
piloterne i luften,-det må da siges at være spild,-5000 lønninger hver
måned!

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-03-07 07:46

Kong Gulerod wrote:

> [...]
> luften....flyvevåbnet har jo ca 5000 ansatte, de kan holde 19 F16 og
> piloterne i luften,-det må da siges at være spild,-5000 lønninger hver

Nah - ellers var det 5000 gange dagpenge. Nu får de da frisk luft

--
vh
Torben

Fra : p.jarnbak

Dato : 06-03-07 10:30

> [...]
> luften....flyvevåbnet har jo ca 5000 ansatte, de kan holde 19 F16 og
> piloterne i luften,-det må da siges at være spild,-5000 lønninger hver

De har da også redningshelicoptere,et par herkules og nogle hawk
baterier,plus
radarstationer og vagtfolk på de forskellige stationer.
Hej Palle.