Tak for denne gang...
Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-07 18:38

Hejsa alle i gruppen.

Da mine personlige og erhvervsmæssige interesser går i andre retninger,
takker jeg af, i denne nyhedsgruppe.

De som kender mig nærmere, véd hvordan de kan få fat i mig, ligesom jeg
selvfølgelig fortsat er frisk på at mødes - måske allerede til "Biler For
Alle" i Herning Messecenter, d. 25. - 28. oktober.

Der er nok ikke mange som vil græde over min beslutning - specielt ikke
Frankofilerne. ))

Men kan i fortsat hygge Jer, og holde en go' tone (ånd).

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt snakke dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : BJ

Dato : 28-02-07 18:42

KLIP

> Da mine personlige og erhvervsmæssige interesser går i andre retninger,
> takker jeg af, i denne nyhedsgruppe.

Så må du have al muligt held i fremtiden.

PS: Sælger Tapeconnection i øvrigt B&O.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-02-07 18:53

BJ skriver:

> PS: Sælger Tapeconnection i øvrigt B&O.?

ROFL....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-07 18:56

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så må du have al muligt held i fremtiden.

Joooeee tak.

> PS: Sælger Tapeconnection i øvrigt B&O.?

Ikke det der ligner...

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : BJ

Dato : 28-02-07 19:01

KLIP

> Ikke det der ligner...

Så må du til at hyle med de nye ulve, du nu er iblandt..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-07 19:57

> Så må du til at hyle med de nye ulve, du nu er iblandt..

Som gammel audiophil, er der ingen problemer deri...

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 18:44

On Wed, 28 Feb 2007 18:37:41 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Frankofilerne. ))
>
>Men kan i fortsat hygge Jer, og holde en go' tone (ånd).

Du kan selv være en ånd Hvem skal nu sælge Saab'er her i gruppen?
)
Held og lykke fremover.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-02-07 18:53

Ivan Madsen skriver:

> Du kan selv være en ånd Hvem skal nu sælge Saab'er her i gruppen?
> )

Han han ikke opdraget sin unge efterfølger ("Yo-Hansen") godt nok ???

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 22:00

On Wed, 28 Feb 2007 18:53:27 +0100, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Han han ikke opdraget sin unge efterfølger ("Yo-Hansen") godt nok ???

Så stod der da ikke en koreaner henne i Kolding, gjorde der? )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-02-07 22:09

Ivan Madsen skriver:

> Så stod der da ikke en koreaner henne i Kolding, gjorde der? )

Det er der nok noget om.....

Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-07 18:56

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Du kan selv være en ånd Hvem skal nu sælge Saab'er her i gruppen?
> )

Det må Martin Jogansen sgu tage sig af...

> Held og lykke fremover.

Jooeee tak..

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-02-07 21:53

In article <45e5c232$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> Det må Martin Jogansen sgu tage sig af...

Hvem er han??? )

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 22:01

On Wed, 28 Feb 2007 18:56:01 +0100, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

>Det må Martin Jogansen sgu tage sig af...

Jamen - Saab og koreanere. Rimer sq lige så meget som 2 CV og
overclocking )

--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-02-07 22:13

In article <rarbu2d78u1ul0nguag72ad7v949qr5pel@4ax.com>, Ivan Madsen <>
wrote:

> Jamen - Saab og koreanere. Rimer sq lige så meget som 2 CV og
> overclocking )

For mig handler det ikke om et bestemt mærke, men om hvad jeg synes godt
om og føler mig godt tilpas i.. ligesom tøj, som det hedder Diesel eller
"Designed for Bilka" rager mig en høstblomst.

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 22:49

On Wed, 28 Feb 2007 22:13:08 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>For mig handler det ikke om et bestemt mærke, men om hvad jeg synes godt
>om og føler mig godt tilpas i.. ligesom tøj, som det hedder Diesel eller
>"Designed for Bilka" rager mig en høstblomst.

Det er helt OK! Min garage er vel heller ikke helt konsistent med
ønsket om fejlfri biler )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Tom

Dato : 28-02-07 23:08

> For mig handler det ikke om et bestemt mærke, men om hvad jeg synes godt
> om og føler mig godt tilpas i..

Har det på samme måde, det betyder ikke noget hvilket bilmærke vi taler om
(når bare det er Ford).

--
Tom

Fra : Benny

Dato : 28-02-07 23:22

> Har det på samme måde, det betyder ikke noget hvilket bilmærke vi taler om
> (når bare det er Ford).

Hvis man nævner Ford er det ikke om fejlfri biler. Aldrig har jeg haft en så
fejlfuld bil.

Benny

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-03-07 10:45

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-03-07 00:04

> Da mine personlige og erhvervsmæssige interesser går i andre retninger,
> takker jeg af, i denne nyhedsgruppe.

Jamen selv tak da.

> Men kan i fortsat hygge Jer, og holde en go' tone (ånd).

Kan da prøve, men giver ingen garantier

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Frederik C

Dato : 01-03-07 15:26

> [...]
> Frankofilerne. ))
>
> Men kan i fortsat hygge Jer, og holde en go' tone (ånd).

Hvad satan? Er du også i hifi-branchen?

Mvh.

Frederik

Fra : Henrik B.

Dato : 01-03-07 20:48

Fra : Frederik C

Dato : 02-03-07 12:00

> "Frederik C" <info@ duelundaudio.com> skrev i en meddelelse

> --
> --------------------------------
> Blot fordi man er lidt nørd,
> kan man jo godt tale dansk.
> http://www.tapeconnection.dk

Kolleger hvor end man går... Selv i Vegas, rendte jeg jo på Otto...

Mvh.

Frederik

Fra : Henrik B.

Dato : 02-03-07 13:35

> Kolleger hvor end man går... Selv i Vegas, rendte jeg jo på Otto...

Ja, verden er sgu lille. Hvor slår DU dine folder?

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : John Sahl