Sne på afkørsel 61 Vejle syd
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-02-07 11:22

Man kan godt undre sig over at snevejr i Vejle kan komme bag på dem
der står for at rydde vejene. Specielt når det er 3. dag med snekaos
nord for byen!

Alligevel så afkørsel 61 Vejle syd (nordgående retning) sådan her ud
her til morgen: http://henrikstidsen.dk/wp-files/sneivejle_03.jpg

Det er ikke sjap der ses på billedet, det er sammekørt sne der mere
eller mindre er blevet til is, flere centimeter tykt! Lyssignalet
ovenfor bakken er "forlænget" ned til ca. hvor lastbilen holder, ingen
fik lov at holde stille på den stejleste del af bakken og
trafikradioen meldte "spejlglat" på afkørslen. Der var kø til Skærup
rasteplads af biler der skulle af på afkørslen, hastigheden var knap
10km/t, en rigtig rigtig kedelig tur...

Skal da lige nævne at jeg ikke havde problemer med hverken at køre
eller bremse på afkørslen - men jeg kører jo også med UG7 ;)