Hovsa... glemte lige at sprede nyheden.
Fra : Dak

Dato : 21-02-07 23:37

At min bil kom igennem syn uden anmærkninger denne gang.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : John Sahl

Dato : 21-02-07 23:49

Dak wrote:
> At min bil kom igennem syn uden anmærkninger denne gang.

Hvad endte det så med at koste?

--
John Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 00:23

> Hvad endte det så med at koste?

Ja lad høre

Mvh
Morten

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 22-02-07 00:33

Morten Juel wrote:

> Ja lad høre

Jeg venter også spændt - der må næsten være en grund til at Dak ikke
skrev det med det samme :D

Mvh Rune

Fra : Dak

Dato : 22-02-07 00:46

> Jeg venter også spændt - der må næsten være en grund til at Dak ikke
> skrev det med det samme :D

Tjaa... grunden var nok mere fordi jeg har været på arbejde. Ej men alt
i alt så løb det op i 1800kr. Jeg måtte lige slippe 300kr her til sidst da
jeg sagde at han gerne måtte sætte mine sideskørter på igen. Og så kom jeg
jo til at sige at han nok skal få noget for det! *Doh!* ej men nu gider jeg
ikke at brokke mig mere. Nu skal der bare køres bil! Men "heldigvis" tog
jeg cyklen på arbejdet her til aften. Nu tør jeg jo ikke at køre da jeg er
bange for at smadre den...

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Som nu har sideskørter omvendt på men skide være med det, den er nysynet!"

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 22-02-07 00:54

Tillykke med din nysynede bil og flinke mekaniker. Sidstnævnte
bekendtskab kan vise sig mere værd end bilen i det lange løb. :)

Vh Rune

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-07 05:56

--
/Mogens
Pas på din GPS - politiet napper den måske:
"Rune S. Larsen" <not@working.email> skrev i en meddelelse

> Tillykke med din nysynede bil og flinke mekaniker. Sidstnævnte
> bekendtskab kan vise sig mere værd end bilen i det lange løb. :)

Det skifter nu hurtigt - den ene dag skal den efterlades
i "Polen", den anden er man bange for at smadre den?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-02-07 20:48

Mogens... wrote:

> Det skifter nu hurtigt - den ene dag skal den efterlades
> i "Polen", den anden er man bange for at smadre den?

Mogens, du har sikkert ikke megen erfaring med biler i den prisklasse, men
biler i Daks og min prisklasse har det med at stige i værdi fra 1500 til
11500 kr. fra det øjeblik at bilen er synet.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-07 21:22

> Mogens, du har sikkert ikke megen erfaring med biler i den prisklasse, men
> biler i Daks og min prisklasse har det med at stige i værdi fra 1500 til
> 11500 kr. fra det øjeblik at bilen er synet.

Jow da - masser. Men er man træt af en bil, som han skrev,
er det sjældent det skifter til at man ligefrem er bange for at
smadre den. Han kan jo blot sælge, men det er måske dét,
der skal ske...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-07 21:45

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev :

>Jow da - masser. Men er man træt af en bil, som han skrev,
>er det sjældent det skifter til at man ligefrem er bange for at
>smadre den. Han kan jo blot sælge, men det er måske dét,
>der skal ske...

Hmmmm.... jeg kan da også være træt af en af kasserne, for at blive
glad for den igen når synsmanden har sagt ok ;)

Og nej ! Jeg er ikke liebhaver til sådan en fætter. <fnis>

btw - Snekæder er en rigtig fed ting disse dage !

--
Jan_stevns

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-07 22:05

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> btw - Snekæder er en rigtig fed ting disse dage !

OK - mine sommerdæk klarer sagen ganske udemærket !

Fra : Tom

Dato : 22-02-07 22:12

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> OK - mine sommerdæk klarer sagen ganske udemærket !

Jeg fatter ikke hvorfor at man kører rundt på vinterdæk, når vejret er som
det er. Her er nada sne og masser af regn

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-07 22:14

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter ikke hvorfor at man kører rundt på vinterdæk, når vejret er som
> det er. Her er nada sne og masser af regn

Ja I er jo heldige med vejret der ovre. Min kammerat siger,
at der er forår i luften, men snevejr ér undervejs !

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-07 22:35

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev :

>OK - mine sommerdæk klarer sagen ganske udemærket !

Hvis du var på den tur jeg tog, i nat, fra Vordingborg til Stevns,
havde du nok ikek valgt sommerdæk ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-07 22:49

> Hvis du var på den tur jeg tog, i nat, fra Vordingborg til Stevns,
> havde du nok ikek valgt sommerdæk ;)

Nu er det ikke sådan, at det er et valg, inden jeg kører
Jeg er tilhænger af vinterdæk, men valgte det fra i år på min firmabil.
Det er jeg ikke sikker på, at jeg gør til vinteren 2007/2008...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-07 23:17

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev :

>Nu er det ikke sådan, at det er et valg, inden jeg kører

oki -

>Jeg er tilhænger af vinterdæk, men valgte det fra i år på min firmabil.
>Det er jeg ikke sikker på, at jeg gør til vinteren 2007/2008...

I fik da også en mundfuld sne som os ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-07 23:25

> I fik da også en mundfuld sne som os ;)

Ja dét må man sige. Og her saltes jo ikke og sån :)
Pt. fyger det helt vildt...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-07 23:55

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev :

>Ja dét må man sige. Og her saltes jo ikke og sån :)

Der var sjove billeder fra TV4 ....

>Pt. fyger det helt vildt...

Ikke her - det er vist stilheden før næste storm.

Bare jeg ikke skal ud på samme tur igen går det nu - jeg har dælme
aldrig før oplevet bilerne blive blæst i grøften på den måde før

Jeg var da også ligeved selv - kæderne havde åbenbart mere greb i
underlaget end jeg troede - pyhh

--
Jan_stevns

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-07 09:09

On Thu, 22 Feb 2007 21:44:33 +0100 jan@stevns.net sent the following
smoke signals:

Hey, en 'ny' dreng i klassen...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-02-07 20:06

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev :

>Hey, en 'ny' dreng i klassen...

Naehhhhhhh...... nok ikke helt ;)

--
Jan_stevns

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-02-07 12:04

On Feb 22, 5:55 am, "Mogens..." <nyhedsgrupper FJER...@jubii.dk>
wrote:
> [...]
>
> Det skifter nu hurtigt - den ene dag skal den efterlades
> i "Polen", den anden er man bange for at smadre den?

Mekanikeren ?

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk