Værkstedshåndbog eller el.diagram til Pica~
Fra : Gert A Sørensen

Dato : 21-02-07 22:56

--
Kan man være så heldig, at der er een her i dette forum, som har en
sådan bog/diagram de ikke har brug for mere. ---- KUNNE selvfølgelig
købe en ny, men hvorfor dog det, hvis der er en "ledig" her.

M.v.h.

Fra : Mikker

Dato : 22-02-07 11:05

Gert A Sørensen (slet BNXY9) skrev:

Årgang og model kunne være rart hvis man skal hjælpe dig

Mikker

Fra : Gert A Sørensen

Dato : 22-02-07 13:02

--
OK!*S*
Det havde jeg ikke lige tænkt på, idet jeg har kun har set

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-02-07 14:34

"Gert A Sørensen (slet 2RTYE)" <gs59@2RTYEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Min Picasso er reg 1`ste gang 11-2003, men er vist nok en 04
> model, den har ihvertfald ESP. Den fulde betegnelse er Citroen

Spørg ved Køsters motorboghandel i Randers.
Han ved hvad der findes, da han har noget med nye udgivelser af Haynes at
gøre.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (nysynet

Fra : Gert A Sørensen

Dato : 23-02-07 14:26

Hej.*S*

Var det en generel betragtning eller har du noget du kan bidrage
med?
M.v.h. G.S.

Fra : Mikker

Dato : 23-02-07 15:08

Gert A Sørensen (slet PZI0X) skrev:
> Hej.*S*
>
> Var det en generel betragtning eller har du noget du kan bidrage
> med?
> M.v.h. G.S.

Det lader desværre til jeg kun har ledningsdiagram over klima/aircon på
din model (Citroen Xsara picasso 1.6 03/04)...så med mindre det lige er
det du skal bruge kan jeg nok ikke klare den for dig :(

Mikker

Fra : Gert A Sørensen

Dato : 23-02-07 22:03

Desværre nej!

Det er nærmest et komplet diagram eller en "Haynes" Men tak for
forsøget.*S*